Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
18 kvě 2012, 20:26
Zdarec lidi, před pár dny jsem si koupil 50ccm skútr Malaguti F12 (ten si digitálními budíky), je to vodník, projel jsem ho, zkoušel několikrát nastartovat, a i přes nakopávačku, a vše hned na drc, než jsem, ho zajížděl byl na dotek studený.
Dovezl jsem ho (na vleku), další den jsem chtěl nakopnout ale baterka sotva točila. A nechytlo samo, tak jsem ji nechal nabít.
Po nabití točí lépe (při odpojování jsem odpojil + - a u nejspíše + odpadl jeden drátek, co už nebyl moc zdravej, podle schématu asi k pojistce, při zapojování nabité baterky jsem ho nacpal do konektoru, ).
Ale nechytne, na nakopávačku bez reakce, jenom protočí motorem jak jde nakopávačka dolů, ale vůbec žádný náznak na chytnutí, na startér jenom točí..
Poznatky, z výfuku jakoby pumpuje vzduch, z toho usuzuji že startér točí motorem, zvuk je jako když má chytnout ale nic, svíčka nějakou jiskru hází, a byla jemně vlhká, a má tmavší cihlovou barvu.
Jediné co mě napadá, tak přívod paliva, či něco takového.
Co je jasné, tak baterka je KO, protože už zase skoro netočí, ale na nakopávačku by měl snad chytnout i se slabou baterii.
Díky za poznatky a tipy, či případné testy co zkusit.
18 kvě 2012, 20:43
Měl by chtit i bez baterky. Zkus stříknout benzín do válce,jestli chytne alespoň tak.
Ten drátek - jseš si 100% jistej že je tam kde má být ?
19 kvě 2012, 10:39
Podle schematu by mel vezt Pres pojistku k elektronice.
S tím ze pokud má chytnout bez baterky,tak by jeho zapojení nemělo Mit na nic vliv.
Jak mam striknout palivo do valce,?
19 kvě 2012, 11:05
Pod svicku trosku striknes strikackou
20 kvě 2012, 10:20
takže vythnu svíčku, trochu stříknu, hodím zpět a zkusím? ok
17:55 edit:po troše prošení to chytlo, projel jsem to, a o hod později chytla zas.., na jedno nakopnutí, bojím se, že se to zítra bude opakovat, a pokud ano, tak čím to?
15.6. edit:tak včera zas.
Jak kdyby bylo něco s přívodem paliva!
Když našlápnu lehce párkrát nakopávačkou jenom lehce, aby nechytl, natlačí tam palivo, podle toho kolikrát šlápnu, tak tak dlouho běží - než spálí co jsem našlapal. Ale další si sám nevezme.
Takže třeba 10krat pomalu šlápnu, chytne pak na jedno nakopnutí asi na 3sec a chcípne, přidání plynu bez reakce.
Kde může být chyba? Díky za rady tipy
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 21:46, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
15 čer 2012, 13:52
Podtlakový ventil v nádrži,hadičky,karburátor.
15 čer 2012, 14:32
to je takovej ten malej sr.... hned pod nádrží? dá se nějak otestovat jeho funkčnost..? Dík
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 21:46, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů. Citace posledního příspěvku.
15 čer 2012, 15:57
Jo to je ten sr..... Vedou od něj dvě hadičky ke karburátoru , jedna je pro přívod paliva a druhá pro vytvoření podtlaku. Obě na karburátoru odpoj , z té co přivádí palivo by nemělo nic téct (ventil je uzavřený) , pak vezmi tu druhou a nasátím vytvoř podtlak , z palivové by mělo začít téct palivo. Je důležité aby hadička vytvářející podtlak dokonale těsnila a nebyla nikde poškozená.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 21:47, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
24 čer 2012, 19:03
tak, jsem to celé odkuchal, dá se nějak pořádně otestovat funkčnost toho podtlakového ventilu, jestli není špatný? či má cenu nějak čistit nebo měnit palivový filtr?