Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod wynzel » 08 kvě 2012, 21:11

Zdravím, mám problém se skútrem Malaguti F 10 Jet Line 2T, je tam karburátor gurtner 12 PY a nejde seřídit volnoběh, zkoušel jsem měnit všechny těsnění jestli někde netáhne falešný vzduch, dal jsem nový automatický sytič, karburátor čistil asi 5 krát a pořád nic. Je tam 70 válec a nevím jestli to až tak může ovlivňovat ten malý karburátor, protože jsem čet že při větším válci by se měl dát i větší karbec. Ten skútr mám asi 3 roky a od počátku moc ten volnoběh nedržel, ale když jsem točil šroubem tak to aspon reagovalo a tedka můžu točit jak chci a skútr vůbec nereaguje (na volnoběh). Jinak chytá krásně na první pokus, ale po chviličce chcípne už fakt nevím co s tím. Díky za každou radu. Měl s ním předtím problém, že když jsem dal plný plyn tak z plovákové komory z té hadičky tekl celkem dost benzín tedka neteče ale zase nedrží volnoběh. Přemýšlím nad novým karburátorem ale nevím jestli to pomůže. :?
wynzel

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 08 kvě 2012, 21:00
Skútr / moto: Malaguti F10 Jet Line

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod TUNER » 09 kvě 2012, 06:43

U gufer si to nepřisává ? Klapky jsi kontroloval ?
Stroj je seriovej nebo nějaký úpravy ? 12 mm karburátor je celkem brzda. Doporučil bych 17,5 mm karburátor. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod Vratas » 09 kvě 2012, 08:45

Ještě bych se podíval, kdy zavírá plovák přívod paliva. Nasaď na karbec hadičku na přivod benzinu z nádrže a foukej do ní a při tom uzavírej (pohybuj) plovákem tak, aby zavřel přesně vodorovně s hranou karburátoru. Jinak je to špatný a může to ovlivňovat průběh volnoběhu.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod wynzel » 10 kvě 2012, 20:11

Klapky jsem kontroloval a vypadají ok, motor jinak serie žádné úpravy. Kontroloval jsem ten plovák a zavírá dřív než se dostane do vodorovné polohy, ale co s tím když je na plastovém jazýčku který se nedá ohýbat :?: asi se na to vy... a koupím nový karbec stejně je ta 12 málo.
wynzel

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 08 kvě 2012, 21:00
Skútr / moto: Malaguti F10 Jet Line

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod Vratas » 10 kvě 2012, 21:33

Plastový nožičky plováku jsou na prd. Tenkrát jsem ve Scootlandu koupil "opravnou sadu karburátoru" asi za 250Kč a tam byl plovák s kovovejma nožičkama a bylo to už nastavený, abych to nastavovat nemusel a zavíral vodorovně. Pak jsem seřídil volnoběh a bohatost jedna báseň.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod wynzel » 12 kvě 2012, 11:01

Tak jsem karbec vyvařil a upravil ten plovák a volnoběh funguje :D , ale ještě celkem dost kouří bílý dymec z výfuku zkoušel jsem štelovat bohatost, ale moc to nepomáhá. Nevím jestli to může být starým olejem nebo čím. Každopádně díky za radu ohledně toho plováku

18:12 edit:
Tak karbec seřízený, ale ten dýmec je celkem maras bíly lehce namodralý smradlavý dym z výfuku, žeby netěsnost u gufer nebo nějaký nápad. :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:03, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
wynzel

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 08 kvě 2012, 21:00
Skútr / moto: Malaguti F10 Jet Line

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod Vratas » 12 kvě 2012, 19:29

Olejíček mě napadá. Co tam máš za olej? Nemazal jsi i do nádrže? Přijde mi, že ho tam jde hodně moc a nestíhá to pálit
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod wynzel » 13 kvě 2012, 09:34

Olej tam je nějaký shell 2t, ale už fakt přesně nevím ten typ, ale byl naposledy měněn asi před 2 roky pak ten skutřik stal tak mě právě napadlo jestli ten olej už nemá své za sebou. Do nádrže olej neleju akorát jsem si splet kanystry a nalil jsem tam směsku co byla namíchaná benzín + olej, ale jak jsem to zjistil tak sem to vypustil a vymyl a pak nalil čistý natural. Množství podáváného oleje se asi nedá nijak regulovat což. Ten olej byl Shell Advance
wynzel

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 08 kvě 2012, 21:00
Skútr / moto: Malaguti F10 Jet Line

Re: Malaguti F10 Jet Line 2T - seřízení volnoběhu

Příspěvekod Vratas » 13 kvě 2012, 19:51

Množství se regulovat dá, ale nastavuje se to na pumpě tušim. Ale sám se v tom nehrab. Jinak zkus vyměnit olej a kup novej 2T olej na způsob Repsolu nebo třeba Motul, ale žádnej drahej sportovní natož závodní, nemá totiž smysl a nespálí se a pak to hulí jak cikán za pařezem :-D
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků