Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

14 čer 2013, 20:41

ještě jen prosím....ty písmenka na schématu třeba RS.N,BL atd...to určitě značí barevné značení vodičů že jo?ale nepřišel sem na to jak je to značeno jelikož tyto zkratky barev mi neříkaji...

zde je schéma:
http://img17.imageshack.us/img17/5015/4if8.jpg

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

14 čer 2013, 22:04

nemyslím si že jsou to barvy, je to označení vodičů...

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

14 čer 2013, 23:03

no myslím že to jsou barvy jestli to je z německého manuálu tak RS-rotschwarz-červenočerný,BL-blau modrý,BL-R modročervenýapod. a pokud se nepletu tak na sytič jde střídavé napětí přímo z alternátoru tak že pokud nastartuješ
tak po nějaký době se vysune jehla a zavře trysku sytiče.

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 čer 2013, 19:48

chlapi jenom jednu věc...kde se vezme těch 12V pro sepnutí relátka aby točil startér...
samozřejmě vím,že musí být klíček v poloze 1 a zmáčklá přední brzda...a samozřejmě baterka tam musí bejt... :D

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 čer 2013, 20:40

tlačítko startéru, ještě musí být pohotovostní stojánek zaklopený jinak to taky nepůjde, nesmí být přepnutý chcípák,
a teď už by to mělo jít

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

16 čer 2013, 01:50

pockej jakej stojánek??já žádnej nemám.....ani chcipák...... :roll:

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

16 čer 2013, 10:37

na bočním stojánku bývá čidlo aby to při vyklopeným nešlo nastartovat, pokud chcípák nemáš tak ho neřeš bývá na pravé straně řidítek u plynu červený přepínač.

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

16 čer 2013, 11:24

ahaaaaa :roll: ten já ale nemám namalovanej ve schémě :roll: jako takhle přepínač tam mám na pravé straně u plynu...ale není zapojenej :roll: jaké je to číslo prosím v té schémě..(ten přepínač chcipáku) :roll:

jinak upřesnuji..toto je přesně můj skůtr...
http://www.katalog-motocyklu.cz/inzerce ... 0-jet-line

hledal sedm podle fotek jestli někde nebude na obrazku popis co je to za vypínač na té straně u řídítek..

15.7. edit:
zdravím vás opět všechny :-) ve volných chvílích jsem vše na něm udělal...řeším jen poslední věc a to tu jak seřídit karburátor :roll:

jelikoz když skůtra našlápnu a držím plyn,tak je to v pohodě,ale jakmile ho pustím ,tak okamžítě chcípne :roll: čili nedrží volnoběh
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 lis 2013, 20:58, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučení 3 příspěvků pod sebou

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 črc 2013, 07:52

http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 črc 2013, 08:01

Jestli mas puvodni karbec, tak na nem budou 2 srouby - jeden jakoby zapustenej a jeden vycnivajici s pruzinkou. Ten zapustenej je sroub bohatosti semsy - lehce ho utahni a pak ho vysroubuj o 1 a pul otacky - tim dostanes zakladni nastaveni karbecu. Pak tim s pruzinkou zkus nastavit volnobeh tak, aby to nechcipalo - utazeni zvysuje volnobezny otacky, povoleni je snizuje. Na obrazku jsou to cisla 12 a 13.

Kdyz to ani tak nepujde, bude neco spatne - ucpana volnobezna tryska apod...

http://wakawakaoo.com/wp-content/upload ... uretor.png
Obrázek

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 črc 2013, 10:17

[díky zkusím to :-)Ještě se bude muset vyřešit startování studenýho motoru...(nakopávačkou prakticky nemožné to nahodit) jde jen přes startér,který s motorem chviličku (asi 2s) točí a pak zahřáté to už jde i nakopávačkou

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 črc 2013, 11:19

Takže sytič.

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

15 črc 2013, 12:21

ty špatný starty jsou způsobeny tím sytičem ano?

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

02 srp 2013, 13:49

u moji hlavy při nastartování fouká ze přední strany...bud okolo svíčky anebo mezi těma šroubama na kterých ta hlava tam drží :roll:

18:24 edit:
a přitom nejsou žádné otřepy nikde..je nějaký způsob jak to zjistit odkud to fouká,jelikož já nejsem schopen sám přijít na to odkud to přesně fouká,. :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 lis 2013, 20:59, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Odeslat odpověď