Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 14 čer 2013, 20:41

ještě jen prosím....ty písmenka na schématu třeba RS.N,BL atd...to určitě značí barevné značení vodičů že jo?ale nepřišel sem na to jak je to značeno jelikož tyto zkratky barev mi neříkaji...

zde je schéma:
http://img17.imageshack.us/img17/5015/4if8.jpg
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod Strmal » 14 čer 2013, 22:04

nemyslím si že jsou to barvy, je to označení vodičů...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod nem.pe » 14 čer 2013, 23:03

no myslím že to jsou barvy jestli to je z německého manuálu tak RS-rotschwarz-červenočerný,BL-blau modrý,BL-R modročervenýapod. a pokud se nepletu tak na sytič jde střídavé napětí přímo z alternátoru tak že pokud nastartuješ
tak po nějaký době se vysune jehla a zavře trysku sytiče.
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 15 čer 2013, 19:48

chlapi jenom jednu věc...kde se vezme těch 12V pro sepnutí relátka aby točil startér...
samozřejmě vím,že musí být klíček v poloze 1 a zmáčklá přední brzda...a samozřejmě baterka tam musí bejt... :D
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod nem.pe » 15 čer 2013, 20:40

tlačítko startéru, ještě musí být pohotovostní stojánek zaklopený jinak to taky nepůjde, nesmí být přepnutý chcípák,
a teď už by to mělo jít
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 16 čer 2013, 01:50

pockej jakej stojánek??já žádnej nemám.....ani chcipák...... :roll:
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod nem.pe » 16 čer 2013, 10:37

na bočním stojánku bývá čidlo aby to při vyklopeným nešlo nastartovat, pokud chcípák nemáš tak ho neřeš bývá na pravé straně řidítek u plynu červený přepínač.
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 16 čer 2013, 11:24

ahaaaaa :roll: ten já ale nemám namalovanej ve schémě :roll: jako takhle přepínač tam mám na pravé straně u plynu...ale není zapojenej :roll: jaké je to číslo prosím v té schémě..(ten přepínač chcipáku) :roll:

jinak upřesnuji..toto je přesně můj skůtr...
http://www.katalog-motocyklu.cz/inzerce ... 0-jet-line

hledal sedm podle fotek jestli někde nebude na obrazku popis co je to za vypínač na té straně u řídítek..

15.7. edit:
zdravím vás opět všechny :-) ve volných chvílích jsem vše na něm udělal...řeším jen poslední věc a to tu jak seřídit karburátor :roll:

jelikoz když skůtra našlápnu a držím plyn,tak je to v pohodě,ale jakmile ho pustím ,tak okamžítě chcípne :roll: čili nedrží volnoběh
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 lis 2013, 20:58, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučení 3 příspěvků pod sebou
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod Strmal » 15 črc 2013, 07:52

Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod Mr.Voza » 15 črc 2013, 08:01

Jestli mas puvodni karbec, tak na nem budou 2 srouby - jeden jakoby zapustenej a jeden vycnivajici s pruzinkou. Ten zapustenej je sroub bohatosti semsy - lehce ho utahni a pak ho vysroubuj o 1 a pul otacky - tim dostanes zakladni nastaveni karbecu. Pak tim s pruzinkou zkus nastavit volnobeh tak, aby to nechcipalo - utazeni zvysuje volnobezny otacky, povoleni je snizuje. Na obrazku jsou to cisla 12 a 13.

Kdyz to ani tak nepujde, bude neco spatne - ucpana volnobezna tryska apod...

http://wakawakaoo.com/wp-content/upload ... uretor.png
Obrázek
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 15 črc 2013, 10:17

[díky zkusím to :-)Ještě se bude muset vyřešit startování studenýho motoru...(nakopávačkou prakticky nemožné to nahodit) jde jen přes startér,který s motorem chviličku (asi 2s) točí a pak zahřáté to už jde i nakopávačkou
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod TUNER » 15 črc 2013, 11:19

Takže sytič.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 15 črc 2013, 12:21

ty špatný starty jsou způsobeny tím sytičem ano?
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Re: Malaguti F10 50 - poraďte prosím

Příspěvekod vladimir12 » 02 srp 2013, 13:49

u moji hlavy při nastartování fouká ze přední strany...bud okolo svíčky anebo mezi těma šroubama na kterých ta hlava tam drží :roll:

18:24 edit:
a přitom nejsou žádné otřepy nikde..je nějaký způsob jak to zjistit odkud to fouká,jelikož já nejsem schopen sám přijít na to odkud to přesně fouká,. :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 lis 2013, 20:59, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
vladimir12

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 čer 2013, 14:03

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron