Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
06 črc 2018, 14:02
Ahoj, baterie Banner ale musí byť gelová, ktorá môže byť na ležato, a aby ti sedeli rozmery
06 črc 2018, 16:24
Tiež mám motobatt na ležato.Sú to dobré baterie.Ja ju mám už štvrtú sezónu a keď som majdu kúpil už tam bola,takže neviem aká je stará.Problém s ňou nebol žiadny.Silnejšiu by som tam nedával,aby ti stíhala dobíjať.
06 črc 2018, 17:54
A mozem jednu technicku otazku?
Ked zapnes klucik do polohy ON . Svietia Ti svetla? Lebo mam pocit, ze tu moju nejaky majster nakabloval ,aby nemusel zapinat svetla...
Hned po zapnuti mi svieti v predu parkovacka a v zadu obrysovky... Spinac svetiel samo v polohe OFF.
06 črc 2018, 18:57
Nie nesvietia.Tak ti to zábudlivý kutil upravil. Parkovačky sa dajú zapnúť otočením kľúča úplne vľavo a kľúč sa dá vybrať a parkovačky svietia a nedajú sa vypnúť iba kľúčom.Na spínačke to máš vyznačené.Možno to len nejak omylom prekábloval na spínačke alebo niekde v kabeláži,lebo to nemá nijaký zmysel aby po zapnutí kľúča svietili parkovačky.
06 črc 2018, 19:08
Sice tvůj stroj nemám, ale když vezmu manuál nebo obyčejný selský rozum, je jasné, že pokud výrobce osadil tvůj kus spínačem světel, tak automatické zapnutí při nastartování je něčí domácí práce a asi bych ti doporučil zkontrolovat a vše vrátit do původního stavu (kdo ví, jak to původní majitel sbastlil, aby ti to v budoucnu nedělalo problémy nebo díky špatnému provedení se ti třeba nevybíjela baterie nějakým špatným kontaktem/pájením/konektorem) nebo hodně dobře to zkontrolovat a ujistit se, jak je to vlastně uděláno. A pak jen pokaždé myslet, že spínač je vlastně nefunkční (zjisti si, co vlastně po zapnutí dělá, zda je zcela odpojený nebo jen tak školácky upravený). Není to jen omyl majitele při nějaké opravě v elektrice? Nutné je též počítat, že pokud na tom pojede někdo druhý a nebude o tom vědět, tak aby ho to nepřekvapilo. Jo a co na STK? Nevím, jak moc taková úprava může vadit nebo ne.
Jedna otázka bokem. Jak jsem tak koukal, tak baterie u tebe má určité rozměry - 150 x 65 x 93 mm nebo 150 x 66 x 94 mm. Máš její uložení pod pravým nášlapem? Protože marně uvažuji, jak jinak, než svisle, ji do toho prostoru dáš. Pokud je to totiž celkem natěsno, tak naležato tam dáš jen baterii s rozměry, která jsou stejné nebo hodně podobné, ale v jiném pořadí, pak by to snad šlo.
06 črc 2018, 19:42
Ja mám baterku na ležato a je to fest na tesno.Na stojato by musela byť nižšia a širšia a póly + a - musia tiež sedieť.Skrátka rozmery nepustia a myslím,že baterka na stojato s tými rozmermi asi ani nieje.
06 črc 2018, 20:53
Tak to mi pověz, jak to vlastně je...
V manuálu je v kresbě prostoru pro baterii baterka nastojato s kontakty ven k okraji nášlapu, rozměry jsou tak, jak jsem to psal +/- např. motobaterie YUASA GT7B-4 (12V 6,5Ah), Délka: 151 mm, Šířka: 66 mm, Výška: 94 mm. Jen pro použití akumulátoru v jiné poloze než svislé, doporučují pouze modely aktivované ve výrobě (Factory Activated), jiné ne. Pokud tam tedy dáš stejný typ baterie, jaký je předepsán, s těmito rozměry, tak buď lžou v té kresbě
nebo je zakopaný pes jinde
A potom věř výrobci. No, ať už je to tak nebo jinak, hlavně ať ti slouží.
07 črc 2018, 09:06
Tak som to pozeral a v IT a UK manuáli je zakreslená na stojato.V katalógu náhradných dielov je zakreslená na ležato.Ja som po barerkách zatieľ nejak moc nepátral,ale môj názor je,že keď rozmerovo nájde baterku na stojato s tou istou kapacitou,tak je tam kludne môže dať a aj menšiu (väčšiu tam určite nedá).Ak tam chce dať baterku na ležato,tak takú ktorá je na to určená a nevadí jej veľký náklon.Podstata toho je aby štartovalo a baterka vydržala dlhú dobu.
07 črc 2018, 09:56
No ved prave to.... Mne pride bateria nainstalovana "na lezato" akosi proti srsti.... Radsej by som ju videl tak klasicky..
No neviem, asi som stara skola....
Este ma napadlo vyrobit si hlbsi kastlik na baterku kusok plechu 3xbodnut cockou a dam aj normal baterku...
Ale to su uz hlbsie zasahy.Ale ked niekto pozaduje viac energie, myslim, ze ba sa tam aj 8Ah baterka uzivila.
07 črc 2018, 11:14
Verze "naležato" ti proti srsti nemusí jít, protože její výrobce měl dobrý důvod ji vyrobit tak, aby jí tato poloha nevadila
. Faktem zůstává, že mi nesedí manuál, který jaksi neodpovídá skutečnému stavu, protože pak začnu přemýšlet, v čem se to ještě dál liší. Ale pokud tam byla od výroby baterie naležato, tak tam tak má být. Ta úprava kastlíku není sice nic proti ničemu, ale už bych si dal pozor, protože při tom svařování se poškodí původní povrchová úprava kostry, takže je nutné to potom dobře ošetřit, aby v budoucnu v tom místě neměla chuť rezavět. Je tam vůbec dost místa na nějaké prohlubování? Aby to něčemu nevadilo...
07 črc 2018, 12:21
Daj si
www.nastartuješ.cz - baterie a nabíječky - motobaterie a máš tam veľký výber batérií s výkonom a rozmermi a nemusíš nič prerábať.Neviem prečo chceš dať silnejšiu baterku.Myslím,že je dostačujúca.
09 črc 2018, 16:24
Mohol by som sa este spytat hlavne Teba "srnka1010" v jednom prispevku si spominal, ze si niekam daval lepit spojkove oblozenia... Mozes prosim napisat kde? skusenost, cas a kolko to stalo? Oplati sa to?
A este by som sa chcel vseobecne opytat:
Na volnobehu aj za tepla mi trosku posklbava zadnym kolesom. Viem, volnobezne otacky, alebo vytahane strunky v spojke. Volnobeh je podla mna OK. S tymi strunkami som si uz nie isty,ale nikde som nenasiel strunky ako nahradu. Len sadu struniek mekku, tvrdsiu a velku tvrdost... Ja ale nechcem zo skutrom spekulovat, chcem aby jazdil ako seria a nech ma povozi do roboty a spet, pripadne 50km tam a naspet.
Poradite niekto ake strunky a odkial?
Vyrabal niekto z Vas tu pripravky na povolovanie poloremenice variatora a spojky? Rad by som si vyrobil, a potrebujem nejaky nakres, pripadne nejake rozmery. Nemam problem si to zhodit a podla toho vyrabat, ale bohuzial, nemam teraz casu nazvys a som rad, ze na skutra vysadnem aspon cestou do a z roboty.
DAKUJEM vsetkym prispievatelom za ochotu pomoct.....
09 črc 2018, 19:18
IMG_20180709_191533.jpg
IMG_20180709_191517.jpg
Ty pružiny se jako série dávají se střední tvrdosti, pokud jsou od malosssi tak jsou žluté.Tady je beru u Scootland nebo Skútry Malšice. Problém je, že si koupíš všechny tři sady. Jestli chceš jen jednu sadu tak bych to zkusil na Partsdepot. Jinak tady jsou fotky přípravku na rozbor spojky a aretační klíč na varec a spojku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 črc 2018, 19:59
Ja som dával lepiť obloženie vo Ferotechne v Trnave na Bratislavskej ulici.Bolo to sai za týždeň.Mám dvojo pakní,lebo som musel kúpiť druhú staršiu spojku,kôli vybitým čapom čo sú na nich pakne.Vybila mi to tá veľká zaisťovacia podložka zo zadu.Vyšlo to tuším 18€ všetky 3.Už ju mám 2 roky a nejakých cca 16000 km.Dal som to aj bubnom a chlapci nalepili.Musel som ju po motnáži zbrúsiť aby sadla,lebo obloženie bolo trochu hrubšie.Odvtedy mám pokoj.Pružiny som kupoval v Yamahe ,aj kontrastku.Malé pružiny tuším 16€ a kontrastka asi 30€.Musel by som pozrieť niekde bločky.Na prípravky musím pohladať foto.Dúfam,že som to nezmazal.Niekde som to tu už aj dával.
Tak tie pružiny na pakne 21€ (7€ kus)
Prečítaj si vlákno: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod. Rieši sa tam od str. 180 po 190 spojka.
-- 09 črc 2018, 20:59 --
Pár foto.Snáď pomôžu.
To obloženie je rovnako hrubé,len som nejak zle upravil foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 črc 2018, 21:15
OK. DAKUJEM za Vase fotky kolegovia.
Ako sa spravala ta spojka s vybitymi capmi? Kolko a kde si kupoval druhu spojku?
Noo v tom prispevku som este len na 70tej strane