Sice tvůj stroj nemám, ale když vezmu manuál nebo obyčejný selský rozum, je jasné, že pokud výrobce osadil tvůj kus spínačem světel, tak automatické zapnutí při nastartování je něčí domácí práce a asi bych ti doporučil zkontrolovat a vše vrátit do původního stavu (kdo ví, jak to původní majitel sbastlil, aby ti to v budoucnu nedělalo problémy nebo díky špatnému provedení se ti třeba nevybíjela baterie nějakým špatným kontaktem/pájením/konektorem) nebo hodně dobře to zkontrolovat a ujistit se, jak je to vlastně uděláno. A pak jen pokaždé myslet, že spínač je vlastně nefunkční (zjisti si, co vlastně po zapnutí dělá, zda je zcela odpojený nebo jen tak školácky upravený). Není to jen omyl majitele při nějaké opravě v elektrice? Nutné je též počítat, že pokud na tom pojede někdo druhý a nebude o tom vědět, tak aby ho to nepřekvapilo. Jo a co na STK? Nevím, jak moc taková úprava může vadit nebo ne.
Jedna otázka bokem. Jak jsem tak koukal, tak baterie u tebe má určité rozměry - 150 x 65 x 93 mm nebo 150 x 66 x 94 mm. Máš její uložení pod pravým nášlapem? Protože marně uvažuji, jak jinak, než svisle, ji do toho prostoru dáš. Pokud je to totiž celkem natěsno, tak naležato tam dáš jen baterii s rozměry, která jsou stejné nebo hodně podobné, ale v jiném pořadí, pak by to snad šlo.