od Wáca » 03 čer 2018, 11:34
Pokud to ztratilo výkon během jízdy tak to jsi to určitě přidřel
ceny dílů najdeš na netu. Pokud se dělají větší písty tak uděláš výbrus a koupíš pístní sadu a jedeš. Dál to mohla taky odnést vačka z vahadlama, ale i ty jdou zrepasovat a funguje to. (osobní zkušenost na moto) A pak hlavně zjistit proč ti vytekl ten olej, pokud ti to vyteklo z pod toho plastového krytu tak pod tím je řemen s variátorem a nejspíš odešlo gufero. Olej se ti tam mohl pěkně rozstříkat, takže řemen bude mastnej a spojka taky, ale to jde odmastit
Na ceny dílů jsem nekoukal, ale myslim že to 10tis by jsi se mohl vejít pokud si to budeš dělat sám nebo s někým.
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím