Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
29 kvě 2018, 14:18
Ahoj všem, prosím o radu. Manželka do mě nabourala na křižovatce (Já Vespa GTS, ona Vespa LX). Náraz šel zezadu z levé strany. Odneslo to moje světlo a kryt variátoru a plastová lišta pod navazující na plechové tělo. Všechny náplně jsem zkontroloval, vše se jeví v pořádku, ale když se chci rozjet, tak začne blikat ARS a motor ztratí výkon a otáčky. Nemáte někdo ponětí, co by s tím mohlo být? Díky moc.
29 kvě 2018, 14:39
Ja bych sel po vsech cidlech, co jsou u zadniho kola! Jak rychlosti(pokud je u zandiho), tak pripdne na asr a k tomu prosel kabely, zda nejsou nekde utrzene, ci vypojene!:)
29 kvě 2018, 14:50
Vše vypadá neporušené. Kablíky jsou na té straně pouze ke světlu a ten je v pohodě. Vše se mi zdá v pohodě.
29 kvě 2018, 15:23
Tento příspěvek již byl smazán
kým
PBM2 v 29 kvě 2018, 15:41.
Důvod: Oprava
29 kvě 2018, 15:59
Pokud se nemýlím, nejedná se o ARS, ale o ASR (Anti Slip Regulation) - kontrolu trakce. Využívá elektroniku a snímače ABS ke srovnání otáček obou kol, aby nedošlo k proklouznutí. Takže je tu možná chyba i v ABS. Pokud u zadního kola zjistí vyšší rychlost, než u předního, sníží výkon a otáčky (to je u tebe to snížení výkonu a otáček při rozjíždění), aby nedošlo k proklouznutí. Viděl bych to na chybu v čidle nebo vedení, případně tam, kde se informace z čidel vyhodnocují. Osobně, pokud po zkontrolování všech vedení a čidel nic nenajdeš, bych se obrátil na servis. Elektronika je potvora a chyba nemusí být vždy tam, jak se tváří. Držím palce.
29 kvě 2018, 16:42
Pozri cidlo abs ci nieje prasknute vychylene
29 kvě 2018, 22:23
Děkuji za rady, problém nakonec nalezen, za vše může přerušený kabel k čidlu.