ladime variator

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

ladime variator

Příspěvekod darceorgil » 07 úno 2016, 21:54

zdravím mam problem a nevím si rady mam hondu ps 125.po najetí 48 000km jsem vyměnil cely variator plus polořemenici řemen válečky spojku mam dotaz skutr ma stejný rozjezd jako při starém vyběhanem variatoru ale ted jezdí pomaleji než dříve.čím to muže být?prosím o radu
darceorgil

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 82
Registrován: 19 led 2013, 12:33
Skútr / moto: ps 125 honda

Re: ladime variator

Příspěvekod JRM66 » 07 úno 2016, 22:35

Skús ešte zmerať kompresiu vo valci, za to nedáš nič ale čo to nám povie! :wink: ps: Je to ešte karbec alebo "i-čko" ? :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: ladime variator

Příspěvekod darceorgil » 07 úno 2016, 22:42

je to příme vsřikovaní
darceorgil

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 82
Registrován: 19 led 2013, 12:33
Skútr / moto: ps 125 honda

Re: ladime variator

Příspěvekod Mr.Voza » 07 úno 2016, 22:56

Všechny měněný díly jsou originál, nebo nějaká druhovýroba? O kolik jezdí pomalejc?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: ladime variator

Příspěvekod darceorgil » 07 úno 2016, 23:14

JRM66 píše:Skús ešte zmerať kompresiu vo valci, za to nedáš nič ale čo to nám povie! :wink: ps: Je to ešte karbec alebo "i-čko" ? :wink:

ps viš vubec jak honda ps 125 vypada??????????

-- 7. 2. 2016 22:15 --

Mr.Voza píše:Všechny měněný díly jsou originál, nebo nějaká druhovýroba? O kolik jezdí pomalejc?
je to druhovyroba nemecka firma ne čína po rovince a do kopce o 10km hod
darceorgil

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 82
Registrován: 19 led 2013, 12:33
Skútr / moto: ps 125 honda

Re: ladime variator

Příspěvekod scarabeo500 » 08 úno 2016, 09:04

JRM66 píše:
Skús ešte zmerať kompresiu vo valci, za to nedáš nič ale čo to nám povie! ps: Je to ešte karbec alebo "i-čko" ?
ps viš vubec jak honda ps 125 vypada??????????

Podíval jsem se na obrázky, protože jsem nevěděl jak vypadá. Na fotkách to sice není vidět, ale válec to s největší pravděpodobností mít bude.
Co je na tom pak divného, když Ti navrhuje změřit kompresi????
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: ladime variator

Příspěvekod Mr.Voza » 08 úno 2016, 18:50

vzhledem k tomu ze to nejsou origo dily bych v prvni rade zkontroloval rozmer remenu - dylku a sirku. radove milimetry na jeho dylce rozhodujici nebudou, centimetry uz jo. na sirce rozhodujou i milimetry - nesmi bejt uzkej. pak muze mit variator nebo jeho pevna poloremenice jiny stoupani, nebo drahy valecku muzou mit jiny stoupani a pak nemusi vytlacit remen az nahoru. vem lihovej fix a pocmarej variator tak kde jezdi remen. pak to projed maximalkou a koukni na variator jak vysoko je vylestenej - tak poznas jak vysoko remen vyleze - mel by jit az nahoru, nebo maximalne par mm pod vnejsi obvod.

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým darceorgil v 08 úno 2016, 22:53.

Re: ladime variator

Příspěvekod darceorgil » 08 úno 2016, 22:55

dobre udelam to a co kdyz řemen nevyleze až nahoru na co bych se měl zaměřit?????válečky?řemen? řemen mam oproti origo kratší o 16mm šířka je stejna
darceorgil

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 82
Registrován: 19 led 2013, 12:33
Skútr / moto: ps 125 honda

Re: ladime variator

Příspěvekod lzqpmt » 08 úno 2016, 23:09

Ten pokus s fixou dává smysl, když řemen nevyleze až nahoru při max rychlosti, může být způsobeno právě tím, že kratší.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: ladime variator

Příspěvekod Mr.Voza » 09 úno 2016, 08:51

Jestli je o 16mm kratší, tak to může bejt tím - jeho dýlka mu nedovolí vystoupat na variátoru až nahoru a zařadit nejdelší převodovej poměr - jako kdyby jsi měl na kole krátkej řetez, kterej by ti nedovolil přehodit vepředu na největší tác.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: ladime variator

Příspěvekod darceorgil » 09 úno 2016, 16:29

Mr.Voza píše:Jestli je o 16mm kratší, tak to může bejt tím - jeho dýlka mu nedovolí vystoupat na variátoru až nahoru a zařadit nejdelší převodovej poměr - jako kdyby jsi měl na kole krátkej řetez, kterej by ti nedovolil přehodit vepředu na největší tác.
tak diky za odpověd.origo remen ma rozmery 22 mm šířka 930délka.co kdyz objednam řemen 23mm šířka a délka 932mm bude mě pasovat na variator??????
darceorgil

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 82
Registrován: 19 led 2013, 12:33
Skútr / moto: ps 125 honda

Re: ladime variator

Příspěvekod Dusan14 » 09 úno 2016, 16:50

To je otazka, asi budes musiet podlozit remenicu variatora o 1mm. A to ocelovou podlozkou. Musi mat spravnu vekost a z pevneho materialu aby nedoslo k uvolneniu variatora a jeho zniceniu. Ake namomruj vyskusaj s fixkou pokial chodi a uvidis ci tu podlozku treba. Problem sirokeho remena je ten ze nezide celkom dole a zase pri maximalke moze vyst az za okraj variatora.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: ladime variator

Příspěvekod darceorgil » 09 úno 2016, 18:36

je to zajímavé ale každá firma nabízí jiny rozměr řemene na na stejný skutr mam na mysli hondu ps 125 jaky rozměr by jste vybrali vy na tento skutr co jsem měřil rozměr origo tak byl 930 mm delka a 22mm šířka ale řemen s délkou 930mm jsem nenašel.nejvíce se mě líbí řemen 22.5*921mm je mozné vytahaní řemene o 1cm za 22 000km?
darceorgil

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 82
Registrován: 19 led 2013, 12:33
Skútr / moto: ps 125 honda

Re: ladime variator

Příspěvekod PBM2 » 09 úno 2016, 20:18

Pokud nechceš vyloženě laborovat s řemeny, u kterých si nejsi jistý, zda rozměrově sednou na tvůj skůtr, z manuálu/ seznamu ND si zjisti číslo, pod kterým je veden řemen, a pohledej ho pod tím číslem na internetu. Měl bys ho najít a většinou jsou u něj uvedeny i základní rozměry - délka a šířka. Pak máš dvě možnosti. Buď koupíš originál - pravděpodobně bude dražší než z druhovýroby, ale měla by to být kvalita, odpovídající značce, nebo koupíš podle těch rozměrů řemen od jiného výrobce, což s dosti velkou pravděpodobností bude o něco levnější, ale jdi do známých značek - Malossi, Dayco, Naraku, Mitsuboshi (je to správně, není to Mitsubishi :wink: ), apod. Dávat jiný rozměr, než je udáván výrobcem, lze, ale většinou to znamená seřízení, aby byl využitý celý rozsah převodů. Když dáš krátký nebo úzký, nikdy se řemen nedostane k okraji talířů variátoru nebo spojky, takže nedosáhneš maximálky (jak už tu bylo napsáno, jako bys jsi nemohl zařadit nejtěžší, poslední stupeň u kola). A když dáš moc dlouhý, dostaneš se do druhého extrému, řemen bude příliš volný a může se ti při nesprávném seřízení vysmeknout/ přesmyknout přes okraj variátoru a tím pádem by se potrhal a stopro by sebou vzal i něco z variátoru ( v "lepším" případě by z něho byly cucky, namotal by se ti na osku variátoru nebo spojky, zaneřádil by ti vše pod krytem, no prostě by to nedopadlo moc fajn). To doladění pomocí podložek - https://www.skutry-levne.cz/search.php?orderby=date_upd&orderway=desc&search_query=podlo%C5%BEky&submit_search=Hledat - je pak potřebné právě pokud bys použil řemen jiné šířky, než je požadován výrobcem. Lze to i pomocí různě dlouhého čepu variátoru - https://www.skutry-levne.cz/search.php?orderby=date_upd&orderway=desc&search_query=%C4%8Dep+vari%C3%A1toru&submit_search=Hledat -, ale "jemnější" je to těmi podložkami, navíc pokud by jsi příště použil opět řemen jiné šířky, podložku ubereš nebo přidáš. Čep jen tak nezkrátíš... :wink: Přeji ti, aby jsi sehnal, co přesně potřebuješ. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron