Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Adtomek » 06 zář 2013, 20:41

Ahoj jen se chci zeptat jestli je to závada nebo je to normální. Když jedu kolem 60kmh například přes město a nemám úplně plný plyn jen to tak trošku lechtám jsou slyšet zvláštní rány jako by najednou byl více slyšet motor nebo nevím jak jinak to vysvětlit :) má ješte někdo zkušenost s tímto problémem? Když více přidám nebo úplně uberu tyto zvuky přestanou.

22.9. edit:
Ahoj lidi na mém skůtru se objevil tento problém: Když jedu z delšího kopce a mám plyn pořád naplno táhne pěkně až do meze kolem 75kmh potom jako kdybych pustil rukojeť a nepřidávál. Skůtr občas zatáhne a potom zase a znova.Nevíte čím to může být? Benzín beru u benziny nebo na shell. (VÍM ŽE TU TOTO TÉMA UŽ BYLO ALE NIKDO TAM NEDAL JASNOU ODPOVĚĎ)

Při jízdě nad 30kmh je slyšet cinkání buď od motoru nebo od variátoru.Nemůže to být něco závažného? Předem děkuji za odpověď.
Ahoj přátelé skůtraři. Dnes jsem jel svůj obvyklý měsíční okruh k zubaři a zpět . Při jízdě z kopce jsem najednou slyšel zvuky jako kdyby někdo cákal vodu na rozžhavenou plotnu a tak jsem radši zastavil. Na výfuk nic neteklo nebo tak po zkoušce jsem zjistil že to dělá ve vyšších otáčkách . Když jsem se znova rozjel tak jsem jel asi 10 km do 60kmh a v tu dobu to již nedělalo tak jsem dojel domů normálním tempem a žádný problém. Jen chci dodat že zvuk byl opravdu hlasitý a jasně slyšitelný při rychlosti 70kmh . Nevíte co by to mohlo být?
Naposledy upravil Adtomek dne 07 lis 2013, 17:31, celkově upraveno 6
Adtomek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 19 srp 2013, 17:50
Bydliště: Kolem Rožnova pod Radhoštěm
Skútr / moto: Kymco YUP 50 2T
Tuning / úpravy: Pouze odblokovaný , doma vyrobený nosič zavazadel :)

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod jackm » 22 zář 2013, 16:41

Zkontroluj píst, pístní kroužky.
Variátor taky, ale spíš bych to viděl na motor.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod MilosVee » 22 zář 2013, 16:42

Tak jestli Ti rachta motor a prestava mistama tahnout, tak se zacina odporoucet, a vis proc?Protoze ten skutr ma jezdit 45km/h a ne plnej ceres z kopca petasedumdesat voe.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Trabuk » 22 zář 2013, 19:30

Typuju klikovku (i uložení), píst nebo jen válečky ve varci. Když rozděláš varec tak vem za klikovku jestli rachtá jak podélně tak do stran. Dej vědět co to bylo.
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Adtomek » 22 zář 2013, 20:07

Já sám si na to netroufnu to rachtání mi ani tak nevadí a pokud to zase bude prestavat tahnout proste to dam do servisu a hotovo . Jinak tím ze s tim jezdim rychleji to urctine nebude zezacatku jsem jezdil pomalu tedka mam najeto asi 3500 km(jenom) .

MilosVee:
Asi tezko po 3500km :D A jinak jezdím i kolem 90ti :D

jackm:
Co jsem se díval ten tvůj skutr je v podstatě to samé jako můj akorát jiná kapotáž :)

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci.
Nezakládej dva a více příspěvků pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 zář 2013, 20:30, celkově upraveno 4
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny tři příspěvky pod sebou.
Adtomek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 19 srp 2013, 17:50
Bydliště: Kolem Rožnova pod Radhoštěm
Skútr / moto: Kymco YUP 50 2T
Tuning / úpravy: Pouze odblokovaný , doma vyrobený nosič zavazadel :)

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod ravoj » 22 zář 2013, 20:13

mě podobnej zvuk dělalo odje*aný ložisko na klikovce.. jsem upravil motor z 50 na 80ccm a za cca 1000 km bylo po klikovce (ložisku)..
ravoj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 82
Registrován: 17 led 2013, 23:54
Bydliště: Vyškov, původem Brňák
Skútr / moto: Capirelli Maximus 50, Honda FES Pantheon 125

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Adtomek » 22 zář 2013, 20:18

Jo no kromě toho zvuku (není nějaký extra hlasitý je slyšet jen u svodidel nebo tak) to teda le nevadí ne? ještě bych chtěl dojezdit sezonu a po zimě to hodím do servisu na garančku a řeknu i toto

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 zář 2013, 20:28, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Adtomek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 19 srp 2013, 17:50
Bydliště: Kolem Rožnova pod Radhoštěm
Skútr / moto: Kymco YUP 50 2T
Tuning / úpravy: Pouze odblokovaný , doma vyrobený nosič zavazadel :)

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod TUNER » 22 zář 2013, 21:24

Samo že to nevadí,až se ti rozletí ložiska a klika ti rozšmelcuje zbytek motoru,tak to celý můžeš vzít a roztřídit do druhotného odpadu ;-) Jinak si vezmi někdy GPSku aby jsi vystřízlivěl :D
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod ravoj » 22 zář 2013, 21:32

no, radši bych ten skutr odstavil hned.. Jak píše TUNER.. jestli se ti to rozletí za jízdy, tak máš po ptákách..
Problémy se maj řešit hned.. abys nedopadl s tím odkládáním jako já, kdy jsem odkládal výmenu přední pneu tak dlouho, až jsem to v pátek položil na bok.. viz. Jezdi opatrně, žiješ jen jednou.. 8)
ravoj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 82
Registrován: 17 led 2013, 23:54
Bydliště: Vyškov, původem Brňák
Skútr / moto: Capirelli Maximus 50, Honda FES Pantheon 125

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod jackm » 22 zář 2013, 21:32

Adtomek píše:Já sám si na to netroufnu to rachtání mi ani tak nevadí a pokud to zase bude prestavat tahnout proste to dam do servisu a hotovo . Jinak tím ze s tim jezdim rychleji to urctine nebude zezacatku jsem jezdil pomalu tedka mam najeto asi 3500 km(jenom) .

MilosVee:
Asi tezko po 3500km :D A jinak jezdím i kolem 90ti :D

jackm:
Co jsem se díval ten tvůj skutr je v podstatě to samé jako můj akorát jiná kapotáž :)

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci.
Nezakládej dva a více příspěvků pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos.

Ty to máš nové, ještě v záruce? Když máš 3 500 km, tak to je hodně málo a že by se Ti po těch "pár" kilometrech oddělala klikovka (ložisko), nebo přidřel píst, popř. netěsnily pístní kroužky, to je divné. Pokud jsi správně míchal benzin s olejem (nebo jestli to má samostatný čerpadlo na olej, tak jedině, že to by odešlo) stejně se mi to nezdá. Jestli je v záruce neváhej a dej jim to tam. Jestli není, tak to stejně svěř servisu, když si na to netroufáš, nicméně počítej, že to nebude nic levného. Pokud to dáš do oficiálního servisu (resp. dealer Kymco), tak to bude dost.

Jinak je to Kymco to Tvoje i to moje. :D Ale Tobě ten 2T pojede určitě o dost líp. :D Co jsem koukal na Scooter-Shop, tak ten Tvůj stojí okolo 44 tisíc, ten můj je teď za oficiální cenu 30 tisíc, takže budeš mít asi lepší i zpracování různých prvků.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Adtomek » 22 zář 2013, 21:48

Ne v zaruce to neni je to 2009 rv koupili jsme ho a stal (temer :D za 3 roky najeto 1500km)a letos jsem si udelal ridicak ps. cerpadlo fakcí olej tam leju furt :D
Adtomek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 19 srp 2013, 17:50
Bydliště: Kolem Rožnova pod Radhoštěm
Skútr / moto: Kymco YUP 50 2T
Tuning / úpravy: Pouze odblokovaný , doma vyrobený nosič zavazadel :)

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Trabuk » 22 zář 2013, 22:08

Jak říkaj chlapi...nejezdi na tom a hoď to do servisu nebo jednou nadojedeš a minimálně motor bude KO....a kdoví jak dlouho to na opravě bude nehledě na to, že asi tak za měsíc bude v servisech dost plno... :wink:
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Adtomek » 23 zář 2013, 19:19

OK pokusím se jen zítra mám pred sebou asi 80km k zubari tak to dojedu a pak se objednám :)
Adtomek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 19 srp 2013, 17:50
Bydliště: Kolem Rožnova pod Radhoštěm
Skútr / moto: Kymco YUP 50 2T
Tuning / úpravy: Pouze odblokovaný , doma vyrobený nosič zavazadel :)

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Mr.Voza » 23 zář 2013, 19:43

No... když to tady tak čtu, tak si říkám - aby jsi na tom k tomu zubaři vůbec dojel :? docela odvaha, chtít jet na rachtajícím a vynechávajícím motoru někam 80km... máš můj obdiv... :wink:

Jinak 3500km na čínu není málo, jak by si moch někdo myslet... měl jsem Kentoyu v sériovým stavu a tý odešli ložiska v převodech po 1800km od novoty... takže podle toho co popisuješ to tipuju na ložiska na klice, ale těžko soudit jenom takhle podle popisu...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kymco YUP 50 2T - rány, táhne, netáhne, cinkání

Příspěvekod Adtomek » 24 zář 2013, 12:11

No kymco teďka vyhrálo nějaké testy kvality a tak se klidně může rovnat do těch řad yamah a hond (myslím :D)
:) A jinak dojel jsem v klidu :) po cestě žádné problémy a motor dneska běžel jak má a všechno v pořádku až na ten déšť no :D
Adtomek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 19 srp 2013, 17:50
Bydliště: Kolem Rožnova pod Radhoštěm
Skútr / moto: Kymco YUP 50 2T
Tuning / úpravy: Pouze odblokovaný , doma vyrobený nosič zavazadel :)

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron