Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Kymco Xciting 250 - karburátor

24 dub 2011, 10:56

ZDRAVÍM,JSEM MAJITELEM KYMCO XCITING 250 r.v. 2006,KARBURATOR,NAJETO KOLEM 25000KM.MŮJ PROBLÉM JE,ŽE PŘI STUDENÉM NASTARTOVÁNÍ MÁM PŘÍLIŠ VYSOKÉ OTÁČKY,KOLEM 3200,PO CHVILCE KLESNOU NA NORMAL,ALE ZA TU DOBU SE MI TOČÍ ZADNÍ KOLO,COŽ JE BLBÝ,KDYŽ UBERU NA DORAZU KARBURATORU,TAK PO ZAHŘÁTÍ TO CHCÍPNE,JEŠTĚ JEDNA VĚC,NA KLOIK MÁ BÝT OTOČEN ŠROUBEK BOHATOSTI,KDYŽ JSEM TO KOUPIL BYL OTOČEN NA 3 OTÁČKY,COŽ SE MI ZDÁ MOC,V MANUÁLU PÍŠOU 2 1/4.DIK ZA KAŽDOU RADU,NECHCE SE MI DO SERVISU,POKUD TO BUDE NĚJAKÁ MALIČKOST

Re: Kymco Xciting 250 - karburátor

24 dub 2011, 18:21

Pokud se ti po chvilce vrátí otáčky do normálu, viděl bych to asi na moc otevřený sytič. Kdyby ti to někde přisávalo tak by to dělalo neplechu i za tepla. Zaměř se na sytič. Jo a nedělal někdo něco s tryskama?

Re: Kymco Xciting 250 - karburátor

28 dub 2011, 15:02

dik moc,a dá se nějak ten sitič nastavit,nebo je potřeba koupit nový,s tryskama nevím,díval jsem se a je tam tryska 94,nebo 96,ted už přesně nevím,kolikátka bytam měla bejt,ještě mě napadá,že jsem neměnil vzduchový filtr,jen sem ho vyfoukal a vrátil zpět,ještě dotaz,kolik vám to žere,naměřil jsem kolem 4,5l na 100km,zdá se mio to docela dost,ale nevim jestli je to normální,děkuji za rady a odpovědi

2.5. edit:
zdravim,dnes jsem koupil válečky dr.pulley 23x18-15g na mého xcitinga 250,jsou příliš lehké točí to a zrychlení je pomalé a max. rychlost někde kolem 110 km/h tak je nabízím k prodeji za 700kč,kdyby je někdo chtěl,píši jen aby jste se vyvarovali zbytečné koupi,1000kč v pr............,jaké by jste doporučili vy,vidím to na 19g,když original jsou 20g
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 pro 2013, 19:22, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Odeslat odpověď