Ano máš pravdu, ani jsem to nevěděl. "Zaručených" informací o tom jak to vlastně je je plný internet.
Asi nedokáži dokonale argumentovat, ani nevím jestli chování 2T je stejné jako 4T. Ale mohu místopřísežně prohlásit, že úmyslným a výrazným obohacením směsi jsme před více jak 40ti lety coby mladí automechanici v učení, dosahovali toho že na hlavní třídě při postupném podřazování a brždění motorem před křižovatkou zněla nááádherná kanonáda. Stačilo pootočit šroubkem bohatosti na karbeci. No mladí blbci.....
Třeba dodat že to bylo na výkvětu té doby Š120LS a pak je potřeba se logicky zamyslet co hoří rychleji a řekněme lépe. Jestli směs s malým obsahem kyslíku, nebo velkým. Jenom ještě připomenu, co udělá motor když mu dochází benzín? Když tím pádem ho je nasáváno méně a směs je chudá? Podle mého pozorování na křovinořezech a motorových pilách jde při volnoběhu prudce do otáček a po chvilce zdechne.