Tak jsem dnes odpoledne vyčistil volnoběžnou trysku, problém byl nasadit zpět těsnění do karburátoru - je o něco větší a tak jsem ho tam musel postupně nastrkat. Na poprvé my to vyteklo na podruhé to už bylo ok.
Bohatost jsem nastavil na 1,25 ot. a přidal jsem šoupátkem otáčky. Tak uvidim jak to nastartuje zítra ráno. jinak dnes odpoledne to bylo už docela dobrý, jenom zastudena kolísaly otáčky, pak po ohřátí už byly stabilní.
A ještě mi přijde divné, jak tady na fóru piše většína lidí co má větší válec, že jim to pak jede 70 - 80 real. bez použití cdi a mě tachometrově furt jen cca. 63 a ktomu si motor někdy prdne a to "prdnutí" je docela znát. Při malém výkonu to neudělá, většinou při větším. A myslim že to ďálo už před tim filtrem, jen jsem to neslyšel ale skůtr občas jakoby cuknul.
A taky v tom skůtru mám indukční cívku od naraku 31000V - nemůže to mít nějaký špatný vliv?
PS: Nevěřim tomu že s sportovním cdi to pojede o 20 víc, kdybych měl jistotu tak ho koupim hnedka.
Prosim o vyjádření se k problému. Děkuji Danda
4.5. edit:Takže jsem nakonec to CDI koupil.
Zatím zkušenosti: Ve dvouch cca 150kg to místo 50 jede 60, v jednom se to zlepšilo cca. o 5km/h, původně jel 60. To vše podle tachometru. Takže nic moc, čekal jsem víc a navíc nemůžu naladit karbec tak aby se to při přidání plynu nedusilo.
Zkoušel jsem 1ot., pak 0,5ot. od úplného utažení a pořád se to dusí, jak dám míň tak to má tendenci chcípat. A zajímalo by mě co v tom ten člověk kterýmu to jede podle toho videa cca 90 má navíc než já - možná ten výfuk, ale ten přece nemůže přidat 25km/h. A co jsem porovnával akceleraci tak u mě je znatelně pomalejší - ten motor prostě podle mě nemá výkon. Ještě pamatuju když to byla ještě padesátka jen s varcem od naraku a odblokovanym CDI, jinak vše sériové tak jezdila skoro stejně jako teďka - teďka to má jen výšší výkon do kopce, jinač to 60 ve dvouch a 65 v jednom jezdilo a navíc předtím to jezdilo za 2,5 l teď zhruba za 3,5l a nemělo to takové problémy jako teďka - třeba seřizování ventilů každých 2000km a další. Takže podle mě je tuning ta nejhorší věc a nikomu ji nedoporučuju. Možná jedině ten varec, ten pomoh i když za cenu většího opotřebovávání válečků a u 2t možná výfuk ale válec nikdy.
A prosím o radu jak to naladit aby se to při přidání plynu nedusilo, nejradči bych se toho zbavil takže kdoby měl zájem tak se může ozvat i když po tomto článku pochybuju že se někdo takový najde. Děkuji. Danda
5.5. edit:Tak stále žádná odpověď. No nic, něco připíšu.
Dnes odpoledne když jsem jel domů, takže těch max 65 jsem včera přehnal, to jsem zkoušel z mírného kopce. Max je asi 62 - to už ale pořádně točí, ale když mě předjel náklaďák a já bych chvilku za nim, tak se motor roztočil až to začalo mít takovej ten přetáčivej zvuk a přitom rychlost ani ne těch 65. A přitom bych nejradči přeřadil kdyby to šlo, motor má výkon aby to rozjel na víc, ale nemá převod. Takže nemůže být problém ve varci? A nedusí se to proto že tam je moc velká hlavní tryska (85), stim CDI mě přišla 82 tak bych ji tam skusil dát.
Ještě doplnim jednu důležitou informaci. Na volnoběh to nemá stálý otáčky někdy jsou vyšší, vzápětí se sníží na hranici chcípnutí, pak se zase vyhoupnou nahoru. Čím víc je motor zahřátý, tím míň to kolísá. A volnoběžnou trysku jsem čistil a stejnak to nepomohlo.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 pro 2013, 02:29, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou