Danda píše:
Takže mě zajímá - je toto normální, že čím vyšší teplota tím nižší otáčky? A dá se stím něco dělat?
Jinak skůtr jede max. 65km/h dle tacho, má vyšší výkon než s tou sedmdesátkou válcem a pěkně se vytáčí. Skůtr je tedy celkově živější a rychlejší, ale štve mě to chcípání zatepla.
Někde jsem to s někým řešil a prý je to naprosto běžné, musíš pomalu dojet a lehce snižovat plyn, nebo ho po zastavení lehce přidržet pod plynem a potom nechcípne. Diskutovali jsme jestli je to v závislosti na světlech, ale to se v praxi potvrdilo jen částečně -> před zastavením zhasnout aby se tím snížil odběr a tím nebylo tak velké zatížení na volnoběh.... nepomohlo to nikterak výrazně.
Problém z jiného soudku.... ve Ct jsem jel do práce a vše v pohodě, v pátek a přes víkend skůtr stál a dnes ráno jsem ho vytáhl na cestu do práce, startuji, naběhl a cca po pěti vteřinách chcípl (bez přidání plynu) nastartuji podruhé a zkusil jsem lehce plyn a chcípnul, po třetí nenastartoval, cice někde něco cvakalo, ale vůbec si neškrtl. Našlápnutím na poprvé se chytil a jel. Cestou jsem kupoval jídlo a nestartoval - musel jsem našlápnout. Ted jsem to byl zkusit a opět nestartuje - jen to někde pod sedlem cvakne jako nějaký spínač ale, že by začal točit ani náhodou.... poradí někdo ať to nemusím vozit hned do servisu. Dík
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 pro 2013, 02:46, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou