Danda píše:
Takže mě zajímá - je toto normální, že čím vyšší teplota tím nižší otáčky? A dá se stím něco dělat?
Jinak skůtr jede max. 65km/h dle tacho, má vyšší výkon než s tou sedmdesátkou válcem a pěkně se vytáčí. Skůtr je tedy celkově živější a rychlejší, ale štve mě to chcípání zatepla.
Někde jsem to s někým řešil a prý je to naprosto běžné, musíš pomalu dojet a lehce snižovat plyn, nebo ho po zastavení lehce přidržet pod plynem a potom nechcípne. Diskutovali jsme jestli je to v závislosti na světlech, ale to se v praxi potvrdilo jen částečně -> před zastavením zhasnout aby se tím snížil odběr a tím nebylo tak velké zatížení na volnoběh.... nepomohlo to nikterak výrazně.
Problém z jiného soudku.... ve Ct jsem jel do práce a vše v pohodě, v pátek a přes víkend skůtr stál a dnes ráno jsem ho vytáhl na cestu do práce, startuji, naběhl a cca po pěti vteřinách chcípl (bez přidání plynu) nastartuji podruhé a zkusil jsem lehce plyn a chcípnul, po třetí nenastartoval, cice někde něco cvakalo, ale vůbec si neškrtl. Našlápnutím na poprvé se chytil a jel. Cestou jsem kupoval jídlo a nestartoval - musel jsem našlápnout. Ted jsem to byl zkusit a opět nestartuje - jen to někde pod sedlem cvakne jako nějaký spínač ale, že by začal točit ani náhodou.... poradí někdo ať to nemusím vozit hned do servisu. Dík