Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Kymco Super 8 - chcípá

24 čer 2010, 21:06

Dělali to u Rohana, asi největší prodejce Kymco v mém okolí, mechanik tam je takovej starej dědek, ten to všechno dělal. A pokud se to zhorší tak zajedu do AB protože už jinač nevim.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

24 čer 2010, 23:36

Dando koukám, že se s tím už nějakej pátek trápíš :? Domluvil bych se s klukama s AB a návštěvu neodkládal 100km není žádná velká vzdálenost a budeš mít klid. Super 8 50 má táta a po odstranění restrikcí bez jakéhokoliv tuningu je rychlost cca 65km :wink:

Re: Kymco Super 8 - chcípá

25 čer 2010, 08:08

antilop píše: Nalezl jsem restriktor před vzduchovým filtrem a cvičně jej vyndal (je to takovej gumovej nátrubek hned na vstupu). Když jsem vyjel celou jednu nádrž, tak jsem se nestačil divit. Místo typických 170km to ujelo 250 !!! Svíčka furt dobrá. Jen mě přišlo, že to při velkém plynu lehce pocukává - jakože příliš chudá směs. Ale jen při plném plynu, takže na svíčce se to nepozná, ve všech jiných režimech to jede dobře a tudíž svíčka vypadá dobře. Tak jsem vyměnil trysku za 85 a testuji - čekám na vyjetí celé nádrže, abych viděl rozdíl. Ale co jsem chtěl říct je, že ten restriktor měl sakra vliv, sice to nejede nijak výrazně líp, ale žere to najednou mnohem mnohem míň. Až si to víc urovnám v hlavě, dám vědět kam jsem se dostal...

Ahoj, dalo by se to nafotit kde ten restriktor je, nebo jak vypadá?

Mám odblokovaný variator a zatím jen 60km/h dle tacho a cca 54 dle GPS. Najeto asi 820km. Někdy mám pocit, že se motor rozskočí a poslední dva dny jen tiše přede, nevím co na to počasí, nebo nějaký jiný vliv. Maximalka mi tolik nevadí spíše to klesání rychlosti v kopci. Mám pocit, že když se do kopce rozjíždím, táhne to lépe než když do něj najedu rozjetý, ale to asi bude variatorem.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

25 čer 2010, 09:58

Zdar, byl tady a takhle vypadá (spodní obr.)
25062010066.jpg
25062010067.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

25 čer 2010, 13:03

Jo tak to tam je. Takže když to sundám tak se sníží spotřeba a výkon se "nezmění" .... zvažuju, že bych to zkusil sundat ted na cestu domů z práce jestli se nepletu drží to tam jen na tu objímku.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

25 čer 2010, 13:07

Jo spotřeba se o něco sníží a drží to jen na objímce.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

25 čer 2010, 14:40

Dyt je este jeden natrubek zevnitr - ja vyndaval ten vnitrni !!! Tohle smeruje naber vzduchu, aby na to nemela vliv rychlost jizdy + prip protivitr a aby to nebralo vodu a vodni trist. Ja teda vyndaval neco uuuplne jinyho.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

25 čer 2010, 19:44

Tak to jsem špatně pochopil, tak teda tenhle tam můžu vrátit.
Jinač vevnitř jsem si ničeho nevšim, můžeš to nafotit?

Re: Kymco Super 8 - chcípá

29 čer 2010, 07:32

Zevnitř je to vidět, to jsem tam taky viděl. No když sundáš dekl filtru, tak na vstupu je prodloužení přívodu vzduchu a má to osazení, takže to změnšuje průřez - nemineš to je to jedinná sundatelná věc na tom víku :-) Jestli tohle to je ono, tak to zkusím. Zkusil jsem sundat to zvenku a zase jsem to vrátil ....
Taky mi přišlo, že to je jen blokace pro nečistoty. Jen vysvětle te mi někdo prosím, proš ten Air box je taková velká bedna, když filtr je malinkej.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

29 čer 2010, 13:36

Přesně. Vyndal jsem ten gumovej nátrubek co je umístěn zevnitř, je to jedinej odpojitelnej díl z celýho krytu vzduch. filtru. Je tam zastrčen jen v takovým zářezu a je gumovej. Vyndavá se tahem z toho zářezu směrem dovnitř - po rozebrání naprosto intuitivní...

Re: Kymco Super 8 - chcípá

08 črc 2010, 13:38

A co nějakej poznatek... já teda pocítil, že to ubralo na odpichu a nechce se tomu tak ochotně do otáček, na rovině NO problem, ale v kopci se skoro nerozjedu a vzhledem k tomu kde bydlím a kde jezdím dost podstatné, takže jsem jej zase vrátil zpět. Respektive já jsem to nevyndaval, je pomocí (nástavce) jsem rozšířil to osazení na tom vnitřním průměru čímž se vyrovnal průměr vstupu s výstupem -> podle mne stejné jako když to odstraním....
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 pro 2013, 02:41, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Kymco Super 8 - chcípá

21 črc 2010, 19:06

Takže dnes jsem se konečně dostal do Prahy a skůtr předal do péče AB

11.8. edit:
Opět všechny po třech týdnech zdravím.
Dnes jsem si byl vyzvednout skůtr z Adventure-biker.
Byl mi zpět namontován 50ccm válec - ten 72ccm válec co v tom byl, jak jsem zjistil byl čínské produkce z nekvalitního materiálu, který mi tam namontovali u Rohana (Autoprodej Rohan, Česká Skalice) - těmto podvodníkům se zdaleka vyhněte, montují tam nekvalitní díly a v servisu mají na veškeré díly 100% a více přirážku. např. za válečky si účtují kolem 500Kč bez dph, atd... (v AB jsem za válečky Malossi 7,5g platil 287Kč)
Dále mi tam dali sériový variátor (zdarma), ten od naraku se nechoval nejlíp. Sadu těsnění pro válec a vzduchový filtr.

Skůtr teď mnohem lépe zrychluje, stačí jen třetina plynu a už pěkně zrychluje na cca 55km/h. Potom je třeba přidat více plynu a na plnej to jede 65km/h. Nezkoušel jsem to ještě po větším zahřátí, zatím jen málé kolečko.
Také jsem pro skůtr koupil kufr od Givi, abych měl kam dávat helmu a nějaké věci - přeci jen tahat helmu pořád sebou je otrava a většinou někde překáží.

Takže jsem s AB spokojen a měl jsem tam jet už dřív. A toto je můj skůtr viz. přiložené obrázky.
DSCF0343.JPG
DSCF0342.JPG
DSCF0341.JPG
14.8. edit:
Tak jsem se byl včera a dnes projet - obojí stejnou cestou, vždy cca 25km.
První den: nastartoval napoprvé a otáčky držel. Poprvé jsem zastavil až někdy okolo 17-týho km - chcíplo to. Měl jsem sebou základní nářadí, tak jsem zvýšil otáčky. Aby to jakštak drželo tak jsem je musel dost zvýšit. Ale stejně to bylo takový divný.
Druhý den: ráno to chytlo opět napoprvé ale jak jsem včera zvýšil otáčky tak to zastudena docela točilo - takže jsem maličko ubral. Teď jsem zastavoval častěji abych zjistlil jak to drží. Po ujetí 5km - už nebyly otáčk tak vysoký, ale tak akorát.
Po ujetí 10km - také držel ale už to jen tak bublalo, ale nechcíplo. Po ujetí 15km - zdechnul. Tak jsem zvýšil otáčky, zkoušel jsem změnit i bohatost, ale to nepomáhalo, tak jsem ji radči nechal jak byla - na 1,5ot. Po zvýšení otáček opět znouze držel.
Po ujetí 20km - opět zdechnul a už nepomohlo ani velké zvýšení otáček. A startovat šel jedině pod plynem.

Takže mě zajímá - je toto normální, že čím vyšší teplota tím nižší otáčky? A dá se stím něco dělat?
Jinak skůtr jede max. 65km/h dle tacho, má vyšší výkon než s tou sedmdesátkou válcem a pěkně se vytáčí. Skůtr je tedy celkově živější a rychlejší, ale štve mě to chcípání zatepla.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 pro 2013, 02:45, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

14 srp 2010, 16:46

A postup podle tohoto navodu jsi zkousel?

http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/

Taky si myslim, ze bys mel kouknout na svicku. Uz ti to tu nekdo doporucoval, ale myslim, ze jsi ji jeste nevyndaval.
Take jsem myslel, ze ti to v tom AB postelovali :-|

Re: Kymco Super 8 - chcípá

14 srp 2010, 17:01

Jo v AB překuchávali motor, takže to naladit museli, ale určitě s tim nejeli 10km na projížďku.
No ještě zkusim vyměnit svíčku. Snad to pomůže.

Re: Kymco Super 8 - chcípá

14 srp 2010, 17:47

Koukni na ni a dej vedet jak vypada. Cihlove vypalena, cerna ci mokra nebo sediva ci bila. Myslim, ze to take neni prilis draha polozka na vymenu.
Odeslat odpověď