Takže dnes jsem se konečně dostal do Prahy a skůtr předal do péče AB
11.8. edit:Opět všechny po třech týdnech zdravím.
Dnes jsem si byl vyzvednout skůtr z Adventure-biker.
Byl mi zpět namontován 50ccm válec - ten 72ccm válec co v tom byl, jak jsem zjistil byl čínské produkce z nekvalitního materiálu, který mi tam namontovali u Rohana (Autoprodej Rohan, Česká Skalice) - těmto podvodníkům se zdaleka vyhněte, montují tam nekvalitní díly a v servisu mají na veškeré díly 100% a více přirážku. např. za válečky si účtují kolem 500Kč bez dph, atd... (v AB jsem za válečky Malossi 7,5g platil 287Kč)
Dále mi tam dali sériový variátor (zdarma), ten od naraku se nechoval nejlíp. Sadu těsnění pro válec a vzduchový filtr.
Skůtr teď mnohem lépe zrychluje, stačí jen třetina plynu a už pěkně zrychluje na cca 55km/h. Potom je třeba přidat více plynu a na plnej to jede 65km/h. Nezkoušel jsem to ještě po větším zahřátí, zatím jen málé kolečko.
Také jsem pro skůtr koupil kufr od Givi, abych měl kam dávat helmu a nějaké věci - přeci jen tahat helmu pořád sebou je otrava a většinou někde překáží.
Takže jsem s AB spokojen a měl jsem tam jet už dřív. A toto je můj skůtr viz. přiložené obrázky.
DSCF0343.JPG
DSCF0342.JPG
DSCF0341.JPG
14.8. edit:Tak jsem se byl včera a dnes projet - obojí stejnou cestou, vždy cca 25km.
První den: nastartoval napoprvé a otáčky držel. Poprvé jsem zastavil až někdy okolo 17-týho km - chcíplo to. Měl jsem sebou základní nářadí, tak jsem zvýšil otáčky. Aby to jakštak drželo tak jsem je musel dost zvýšit. Ale stejně to bylo takový divný.
Druhý den: ráno to chytlo opět napoprvé ale jak jsem včera zvýšil otáčky tak to zastudena docela točilo - takže jsem maličko ubral. Teď jsem zastavoval častěji abych zjistlil jak to drží. Po ujetí 5km - už nebyly otáčk tak vysoký, ale tak akorát.
Po ujetí 10km - také držel ale už to jen tak bublalo, ale nechcíplo. Po ujetí 15km - zdechnul. Tak jsem zvýšil otáčky, zkoušel jsem změnit i bohatost, ale to nepomáhalo, tak jsem ji radči nechal jak byla - na 1,5ot. Po zvýšení otáček opět znouze držel.
Po ujetí 20km - opět zdechnul a už nepomohlo ani velké zvýšení otáček. A startovat šel jedině pod plynem.
Takže mě zajímá - je toto normální, že čím vyšší teplota tím nižší otáčky? A dá se stím něco dělat?
Jinak skůtr jede max. 65km/h dle tacho, má vyšší výkon než s tou sedmdesátkou válcem a pěkně se vytáčí. Skůtr je tedy celkově živější a rychlejší, ale štve mě to chcípání zatepla.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.