Rubelli píše:ScooterMarty píše:...a karter může být plný úlomků starého pístu...
je to vyčistitelné?
pokud vylozene neuvidis, ze v nem neco je, tak to riskni a do rozebirani se nepoustej, je to dost prace a kdyz se otevre, musi se to pak cele pretesnit, aby nikde necamral olej a hlavne aby to neprisavalo falesny vzduch
i kdyby tam neco bylo, vetsinou to jako prvni odnese opet valec s pistem, takze bys to poznal i tak
mimochodem prisavani falesneho vzduchu muze byt dalsi duvod proc to bylo tak chudy
jestli to mas spravne naladene poznas tak, ze jedes cca 2km na plny plyn, pak to hned vypnes (nenechas to ani chvilicku brblat na volnobeh) a kouknes na svicku
svicka musi mit v oblasti elektrod cihlovou barvu, pokud je seda ci dokonce bila - pak je to chudy (malo benzinu), pokud je tm. hneda az do cerna, pak je to bohaty (moc benzinu)
u dvoutaktu je vzdy lepsi to mit spis bohaty nez chudy (tvuj pripad), takze pokud nejsi schopen to naladit uplne presne, tak to nech radsi bohatsi
nejvetsi problem to byva naladit kdyz mas open filtr vzduchu, to pak naladeni zalezi i na pocasi
proto jsou sportovni filtry dobre pro zavodniky, kteri si mohou dovolit to naladit na konkretni zavod, ale pro bezne jezdeni se vubec nehodi a lidi si to tam davaj, ze je to cool