Kymco Super 8 2T - mám dírku

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod pepazdepa » 20 srp 2012, 19:24

To je za babku.
Vem si, jak dlouho to budeš pitvat ty a s nejistým výsledkem.
pepazdepa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 16 srp 2012, 20:27

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod TUNER » 20 srp 2012, 20:16

Myslím že výměnu zvládne každej ne uplně levej člověk,kterej je minimálně technicky nadanej. 2T AC motor je velice jednoduchej a nic na tom není ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod j3nda » 20 srp 2012, 20:40

kdyz jsem to delal poprve tak jsem to mel za 2hodiny, postupne jsem to prehazovani valce a pistu zvladnul i za 20min :) dulezity je dat sipku k vyfuku, a krouzky spravne do zamku, jinak se toho moc zkazit neda. doufej, ze toho nemas plnej karter...
vetsi prace je to spravne naladit, aby se to neopakovalo. s tim se ti za tu ticku urcite nikdo sr*t nebude... to je vzdycky otevrit karbec vymenit trysku, zkusit projet, kouknout na svicku, vymenit trysku a tak dokola... pokud se s tim nechces az tak moc zabyvat, tak to radsi nalad vic do bohata, tim se nic nezkazi, akorat to tak nejede a trochu vic to karbonuje
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod Rubelli » 20 srp 2012, 20:46

šipka k výfuku - znamená co? a karter může být plný čeho?
Uživatelský avatar
Rubelli

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 10 říj 2011, 17:25
Skútr / moto: Kymco Super 8 2T
Tuning / úpravy: Leo Vince Carbon, Malossi Multivar...

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod roxman » 20 srp 2012, 20:48

Na vrchu pístu je šipka, tu musíš otočit směrem k výfuku.
Obrázek JET 4 125
Uživatelský avatar
roxman

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 25 úno 2012, 18:29
Bydliště: Topolná
Skútr / moto: SYM Jet 4 125

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod ScooterMarty » 20 srp 2012, 22:15

...a karter může být plný úlomků starého pístu...
dříve guttata
Martin, 608 463 502, Profil na Motorkáři.cz
Suzuki Burgman 400 '10 "Sněhurka"
Jezdím za Obrázek
Uživatelský avatar
ScooterMarty

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 652
Registrován: 30 črc 2009, 01:50
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400, L0, bílá
Tuning / úpravy: Topcase, turistické plexi,

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod pepazdepa » 20 srp 2012, 22:19

Tak já bral tu opravu za litr, jako "sakum prásk" i s nastavením karburátoru. A když o tom evidentně ví houbeles, tak bych to protentokrát nechal na odborníkovi nebo zajet někam, kde může koukat přes rameno.
pepazdepa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 16 srp 2012, 20:27

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod Rubelli » 20 srp 2012, 22:28

ScooterMarty píše:...a karter může být plný úlomků starého pístu...

je to vyčistitelné?
Uživatelský avatar
Rubelli

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 10 říj 2011, 17:25
Skútr / moto: Kymco Super 8 2T
Tuning / úpravy: Leo Vince Carbon, Malossi Multivar...

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod pjirasek » 21 srp 2012, 07:36

Rubelli, nechci se chlubit vlastním peřím, ale mrkni na mé stránky - http://www.jirasek-cz.eu/kingway/tun_motor.html . Je to sice jiný skútr, ale princip je stejný. Výměna válce a pístu není opravdu moc složitá. I trochu zručný člověk, který je schopen uchopit šroubovák a klíč to u 2T AC musí zvládnout. Když za hodně dlouho, tak za jedno odpoledne. Nebál bych se toho.
Odpojil bych celou jednotku od skútra (pro lepší přístup), sundal válec a otvorem kolem ojnice pečlivě prohlédl karter. Stejně tak i otvorem klapek. A teprve po po zjištění, jak to vypadá uvnitř, bych se rozhodoval zada to případně vyčistit stávajícími otvory, nebo rozebrat cely karter.
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod j3nda » 21 srp 2012, 08:52

Rubelli píše:
ScooterMarty píše:...a karter může být plný úlomků starého pístu...


je to vyčistitelné?

pokud vylozene neuvidis, ze v nem neco je, tak to riskni a do rozebirani se nepoustej, je to dost prace a kdyz se otevre, musi se to pak cele pretesnit, aby nikde necamral olej a hlavne aby to neprisavalo falesny vzduch
i kdyby tam neco bylo, vetsinou to jako prvni odnese opet valec s pistem, takze bys to poznal i tak :)
mimochodem prisavani falesneho vzduchu muze byt dalsi duvod proc to bylo tak chudy

jestli to mas spravne naladene poznas tak, ze jedes cca 2km na plny plyn, pak to hned vypnes (nenechas to ani chvilicku brblat na volnobeh) a kouknes na svicku
svicka musi mit v oblasti elektrod cihlovou barvu, pokud je seda ci dokonce bila - pak je to chudy (malo benzinu), pokud je tm. hneda az do cerna, pak je to bohaty (moc benzinu)
u dvoutaktu je vzdy lepsi to mit spis bohaty nez chudy (tvuj pripad), takze pokud nejsi schopen to naladit uplne presne, tak to nech radsi bohatsi

nejvetsi problem to byva naladit kdyz mas open filtr vzduchu, to pak naladeni zalezi i na pocasi
proto jsou sportovni filtry dobre pro zavodniky, kteri si mohou dovolit to naladit na konkretni zavod, ale pro bezne jezdeni se vubec nehodi a lidi si to tam davaj, ze je to cool :D
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod Rubelli » 06 črc 2013, 17:59

Poraďte prosím.. Jakou trysku ..

70 ccm Mallossi, standart karburátor, výfuk Leo Vince ZX, Mallossi Multivar.

Jakou začít?
Uživatelský avatar
Rubelli

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 10 říj 2011, 17:25
Skútr / moto: Kymco Super 8 2T
Tuning / úpravy: Leo Vince Carbon, Malossi Multivar...

Re: Kymco Super 8 2T - mám dírku

Příspěvekod TUNER » 08 črc 2013, 17:57

Co znamená standart karburátor - velikost ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Super 8 2T - a mám dírku

Příspěvekod Rubelli » 20 črc 2013, 09:00

Standartně dodávaný karburátor z 50 ccm válce.
Uživatelský avatar
Rubelli

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 10 říj 2011, 17:25
Skútr / moto: Kymco Super 8 2T
Tuning / úpravy: Leo Vince Carbon, Malossi Multivar...

Re: Kymco Super 8 2T - a mám dírku

Příspěvekod TUNER » 22 črc 2013, 08:32

No a jaká je ta velikost ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků