Tak dneska jsem sundal kryt variátoru a kravál ještě vetší při rozjedu úplně. Takže v mém případě nejspíš spojka nebo varec. Nevím spojku v pátek úplně rozhodím a uvidí se. Kdyby to byl výfuk dělalo by to i když přidám plyn a mám to na stojanu. Tohle jde při rozjedu a pak při jízdě po celou dobu, a na stojanu bez zatížení vůbec nic.
No jinak jsem si objednal válečky 11,2 g co myslíte?? Origo jsem koukal mají 13 g
19.7. edit:Zdravím, tak jsem měl dneska opět všechno dole. S kamarádem jsme to celé rozdělali a na spojce nic a tak jsme si mysleli že to bude dělat zadní ložisko na řemenici. Namazali vazelínou, dali nové válečky 11,2 g místo původních 13 g. Smontovali a byl klid. Po projížďce dojedu domů a opět ten stejný rachot. Tak už jsem hledal na netu řemenici se spojkou. Pak mi to nedalo a opět jsem to zkoušel.
No a závěr je takový že to celé dělal hlavní stojan. Ta kulatá guma co je proti drnčení se při jízdě vysunula a ohnula a začalo to drnčet o spodní kryt variátoru
Jinak k těm lehčím válečkům, akcelerace o trochu lepší ale zbytečně to teď v malé rychlosti moc vytáčí otáček.
Takže asi koupím ty origo 13 g.
jasný ta kulatá guma co to vymezuje se při jízdě ohne a pak se to opírá o kryt variatoru a začne to dělat ty zvuky při přidání plynu.
vyřešeno stahovací páskou kterou jsem narval na držák té gumy.
Mě teď začalo při zahřátí hučet ložisko nejspíš zadní řemenice co je u spojky. Nakonec jsem se na to vybodl to ložisko sundávat a objednal jsem celou řemenici se spojkou. Zítra to namontuju a pak uvidím. Myslím že mi to dělá i divné vibrace když jedu rychle.
Taky Vám to vibruje při větší rychlosti???
Naposledy upravil
Michal Čapka dne 27 črc 2013, 21:42, celkově upraveno 2