Spotreba: tak pocitani je snad jasny, mezi dvema krmenimi kdy tankujes az uplne po okrajsi spocitat kilometry a vzpomenout si kde mam kalkulacku nebo jak se deli dve cisla.
Ze zacatku jsem na svem osliku peclive sledoval kolik zere, a dost se to lisilo podle stylu jizdy. Rozdil mezi poklidnym plouzenim na pul plynu a nelitostnym tyranim s plynem na doraz dalo rozdil kolem pul litru. Takze to mam zhruba v rozmezi 3-3.5l a vic uz neresim.
Muj oslik je People S125 (rok 2006), takze uz je to skoro veteran
, a blizi se 40tis km. No, od tveho Super 8 by se moc lisit nemel. Vloni taky neco desne hlasite a kovove drncelo pri startu na stojanku, pri dojezdu a pri podobne nepravdepodobnych situacich. Nakonec to byl uvolneny uchyt zadniho blatniku hned za motorem. Takze podobna zahada jako ten stojanek.
Kluci zlaty, letos ale resim dve zahady najednou:
1) Po vymene oleje v prevodovce jsem tam nalil predepsane mnozstvi 0,18l a stale jsem hluboko pod kontrolnim otvorem. Je mozne ze mi olej zateka i nekam jinak nez ma, nebo ze mi soudruzi vyrobili vetsi krabici na prevodovku nez meli? Nejaky napady co s tim? Mam tam nalit klidne i pul litru abych byl na rysce, nebo to nechat poloprazdne?
2) Pri zaberu se zacalo ozyvat takove zvonive cinkani/drnceni odnekud zdola. Pouze pri zaberu, trochu se uklidni kdyz je zahraty. Predpokladam, ze se se mnou louci remen. Nebo by to mohlo byt neco jineho? Nemate zkusenosti co dalsiho se obvykle take musi vymenit? Rad bych nakoupil material dopredu a pak obetoval nejake jedno odpoledne na rozborku a zborku. rad bych se vyhnul tomu, abych mel rozebrany skutr na stole a cekal nekolik tydnu az dorazi nejaka desne dulezita soucastka.
Diky.