Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

14 kvě 2014, 16:01

Hm, muzes nejak rozvest ze "slo ven gufero"? To to nejak nahazelo prebytek oleje kam nemelo, nebo to to gufero uplne vytlacilo ven a pak vyteklo vsechno nekam jinam?
Projevilo se to nejakym unikem ven ze stroje?

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

14 kvě 2014, 18:25

To znamená že pokud je tam moc oleje a neni prostor dostatečně odvětraný,může tam vzniknout přetlak který vytlačí těsnicí gufero z hřídele spojky a olej ti vyteče do prostoru variátoru. Takže pokud Kymčák opravdu nemá kontrolní otvor který opravdu určí správnou hladinu,tak si na to dej pozor,jak psal widra1. Je nesmysl tam cpát půl litru dokud někudy nepoteče olej ven,ale předpokládam že by jsi to tam necpal násilím. Takže bude lepší,pokud už s tím měl někdo problem,ověřit si zda je kontrolní otvor skutečně kontrolní a dá se na něj spolehnout....

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

14 kvě 2014, 20:16

Přesně tak :idea:

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

15 kvě 2014, 10:35

Kluci diky za odpovedi. To je prave ta zahada, v dilenskem manualu co mam, tak je psano dolit 0.18l az po kontrolni otvor. Ale kdyz tam naleju predepsane mnozstvi tak jsem stale hluboko pod. Musim prohledat net jestli jsou nejake odchylky mezi typy dle roku vyroby a tak. Pokud by jste mel nekdo nejaky dobry zdroj kde hledat, budu rad kdyz se podelite.
Nicmene mi to nedalo a vcera jsem provedl kompletni rozborku. TUNER mne psychicky podpril ze to nema zabrat vic jak hodku i se sborkou. Ja jsem se s tim patlal 3hodiny a skoncil jsem v rozebranem stavu. :)
Objevilo se par prekvapeni: remen je kupodivu v necelych 40tis km uplne v pohode. Valecky maji od lonska po cca 5tis plosky, Talire variatoru maji dole a nahore mirne vyjete koleje, zatim asi resit nebudu. Nekam zmizela polovina gumoveho tesneni skrine remenice, uvnitr jsem nasel par pohazenych kousku o velikosti petikoruny (alespon je vyndam at nevlitnou kam nemaji). Po pul hodinove snaze stahnout zadni kolo jsem pochopil, ze musim povolit brzdu. :shock: Lozisko v hrideli od spojky je volake divne, tocit jde sice lehce ale malinko v nem jakoby chroupe, preventivne asi vymenim, nejsem si jisty.
A uplny prekvapeni, na prave strane zaves kola visel na poslednim povolenem sroubecku, ostatni sroubky jsem nekde poztracel. (Nastesti to jsou standard M8x50, koupim v Obi).
A po rozebrani prevodovky jsem pochopil, ze do te skrine by se veslo klidne i 3/4litru, ale kdyz tam bude "pouze" predepsane mnozstvi, tak to v pohode staci na to, ze se budou kolecka dole koupat a oleje si asi naberou co potrebuji. Takze uz nestresuju.

Jeste jednou diky za podporu, prijdu zase pro rady az to budu skladat. 8)

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

15 kvě 2014, 11:19

Ten řemen sice může vypadat po 40k km jako nový,ale důležitá je jeho šířka. Přeměř a porovnej s rozměrem/šířkou nového řemenu.

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

15 kvě 2014, 11:33

zmereno, jeste mu zbyvaji asi 2-3mm do servisniho limitu.

Re: Kymco Super 8 125 - drnčení

17 srp 2015, 14:21

Zdravím, mám podobný problém.
při jízdě cca 65km/h když uberu plyn a po té lehce přidám začne mi vibrovat a drnčet někde v oblasti variatoru.
Nevíte čím by to mohlo být ?
Odeslat odpověď