Kluci diky za odpovedi. To je prave ta zahada, v dilenskem manualu co mam, tak je psano dolit 0.18l az po kontrolni otvor. Ale kdyz tam naleju predepsane mnozstvi tak jsem stale hluboko pod. Musim prohledat net jestli jsou nejake odchylky mezi typy dle roku vyroby a tak. Pokud by jste mel nekdo nejaky dobry zdroj kde hledat, budu rad kdyz se podelite.
Nicmene mi to nedalo a vcera jsem provedl kompletni rozborku. TUNER mne psychicky podpril ze to nema zabrat vic jak hodku i se sborkou. Ja jsem se s tim patlal 3hodiny a skoncil jsem v rozebranem stavu.
Objevilo se par prekvapeni: remen je kupodivu v necelych 40tis km uplne v pohode. Valecky maji od lonska po cca 5tis plosky, Talire variatoru maji dole a nahore mirne vyjete koleje, zatim asi resit nebudu. Nekam zmizela polovina gumoveho tesneni skrine remenice, uvnitr jsem nasel par pohazenych kousku o velikosti petikoruny (alespon je vyndam at nevlitnou kam nemaji). Po pul hodinove snaze stahnout zadni kolo jsem pochopil, ze musim povolit brzdu.
Lozisko v hrideli od spojky je volake divne, tocit jde sice lehce ale malinko v nem jakoby chroupe, preventivne asi vymenim, nejsem si jisty.
A uplny prekvapeni, na prave strane zaves kola visel na poslednim povolenem sroubecku, ostatni sroubky jsem nekde poztracel. (Nastesti to jsou standard M8x50, koupim v Obi).
A po rozebrani prevodovky jsem pochopil, ze do te skrine by se veslo klidne i 3/4litru, ale kdyz tam bude "pouze" predepsane mnozstvi, tak to v pohode staci na to, ze se budou kolecka dole koupat a oleje si asi naberou co potrebuji. Takze uz nestresuju.
Jeste jednou diky za podporu, prijdu zase pro rady az to budu skladat.