Ty tlaky asi sama neuděláš , musíš to dát někomu kdo má nato vybaveni ikdyž to je práce tak na 20min. A kupovat na to ty manometry se ti nevyplatí , když to použiješ 3x za život
Pokusím se nějak zjednodušeně ti to vysvětlit:
Tlak ve válci se měři tak , že vyšroubuješ svíčku a misto ni našroubuješ tlakový manometr s příslušným zavitem .Začneš startovat po dobu cca 10 sekund a na manometru se ti oběví nějaký tlak a ten si porovnaš s údaji co ma napsané výrobce u dane tvé motorky. Řekněme , že výrobce udáva tlak 9 atm. a ty naměříš jen 7 atm. tak je někde chyba.Bud máš podpalené nebo špatně seřízene ventily nebo ojeté pístní kroužka. Pokud po seřízeni ventilu se tlak nezvedne aspon na 8,5 atm tak tě čeká sundání hlavy a válce a tam hned uvidíš co se děje.
U tlaku oleje se to děla obnobně akorat , že vyšroubuješ čidlo tlaku oleje tam našroubuješ příslušný manometr a nastartuješ . Někde v servisce si zjisti jaký to má mít tlak jestli 1,5 nebo 3 atm. a to si porovnej s naměřeným tlakem.
Vypadá to složite vše , ale jak máš všechny údaje a potřebné vybaveni tak je to brnkačka.
S tím "čestným" ti nějak moc nevěřím
,protože ty jsi nebyla pionýrka jako já
takže příště "čestný pionýrsky"
EDIT: takže tlak ve válci máš mít 9,2atm a olej tam má byt hustčí tenhle 15W/50
Gilera Nexus 500i.e r.v.2007,M-72 r.v.1952,JAWA 350/360 stavba choper,ČZ 125T,ČZ150C,
JAWA 250/353