Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
13 srp 2012, 23:04
Chci si zítra vyměnit místo podtlakového ventilu, ručně ovládaný kohout, který lze zavírat / otvírat.
Otázkou je, co mám udělat s hadičkou kde se vytváří podtlak, mám ji ucpat? Díky
13 srp 2012, 23:12
Mám to takto udělané již od koupi skútra. Mám tam klasickej kohout Jikov jako měli jawy (zavřeno-otevřeno-rezerva) a nemůžu si stěžovat. Paráda, navíc nikdo ti s tím neujede
Podtlakovku mám cca 5cm za přírubou ucpanou šroubkem
14 srp 2012, 13:16
Tak už se pos.... z toho skútru, to snad není možný. Dal jsem tam manuální kohout, jel s tím asi 15 km v pohodě.
A najednou to nestartuje a když už se to povede nastartovat, jak přidám plyn chcípne to (benzin teče do karburátoru v pohodě). To abych tam vrátil zas ten starý, akorát práce a stejně to nefunguje.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:41, celkově upraveno 1
14 srp 2012, 20:54
To asi máš podivnej karbec, žeby nezavíral plovák? Nevim...
14 srp 2012, 21:33
No uvidím, ještě asi zkusím objednat podtlakový ventil přímo pro mého skútra.. problém je asi fakt v tom (těch 15 km, co jsem to testoval už to jelo ok).. Pak je ale otázkou, jestli ne i v karbci..
No ale jinak jsem asi tak po hodině jel do garáže, to jsem ale ani nezapínal motor, nicméně v garáži to už chytlo a i šel přidat plný plyn bez chcípnutí.. Ale jet už jsem na tom nezkoušel, došli mi nervy.
14 srp 2012, 22:25
Jackm: Já jakožto staré plechové jawař neznám tyhle karburace. Na mém Italiánovi Piaggíkovi to funguje dokonale. Zapnu kohout, nastartuju, jedu. Bez problémů. Spotřeba v normě (2,6/100 při jízdě 90km/h na 1/3 plynu) na 125ku daného věku. Žádný problémy. Najdi v šuplíku rezervní nervy, a ještě to zkus. Pokud jsi ucpal tu hadičku vedoucí z příruby na podtlakáč, vzduch by si to přisávat nemělo... Nevím jak to máš řešené, možná by se hodilo vyfotit okolí karbecu a kohout, možná bych vydumal něco zajímavého. Takhle se furt plazím čenichem ve tmě.
14 srp 2012, 23:52
Hadičku jsem ucpal.. Zítra přidám fotky.