Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
02 úno 2011, 19:27
Zdravim, zjistil jsem, ze mam priliz rychle opotrebovany remen - mam najeto cca 1700km a ten remen ma tloustku cca 15,3mm - hranice pro vymenu dle servisniho manualu je 15,7mm. Jinak vypada OK, netrepi se atd. Je mozne, ze by za to mohla priliz slaba kontrastni pruzina? Mam tam Polini +10%. V pripade, ze to mozne je, muzete mi doporucit adekvatni memy setupu - viz. podpis.
02 úno 2011, 19:33
jo muže to dělat kontra ....
02 úno 2011, 19:54
priliz silna urcite, myslis, ze i priliz slaba? napadlo me, ze by pak mohl prokluzovat
02 úno 2011, 19:57
silná ,dej slabší a mislím žeto bude ok ... jinak jakej máš řemen ?..
02 úno 2011, 20:11
silna nebude je +10%
je tam original od yamahy, ted jsem koupil malossi x special, ale asi tam jeste chvilku necham ten starej
02 úno 2011, 20:14
dej tam ten MALOSSI ... mněten seriovej prokluzoval ...
02 úno 2011, 20:30
ok zkusim to, dik za radu
03 úno 2011, 09:08
jo dej tam mallosi já ho tam mám taky a mám kontrastku plus 50% a teprve po nějakejch 9000 km se začal trochu třepit.
03 úno 2011, 09:30
Na opotrebenie remena má určite vplyv aj nerovnomerná gramáž valčekov a ergo z toho vyplýva nerovnomerný tlak remenice, oni síce majú toleranciu tuším 0,03g ale náhoda je blbec, pri výmene aj keď sú rovnaké alebo sa dávajú na preskáčku by sa mali prevážiť...
03 úno 2011, 09:38
valecky jsem vcera komplet menil za lehci, tak uvidime - kdyz jsme u toho michani valecku, muzu pokud bude treba smichat i tak rozdilne gramaze jako 4.7g a 6.9g?
Neos50 píše:jo dej tam mallosi já ho tam mám taky a mám kontrastku plus 50% a teprve po nějakejch 9000 km se začal trochu třepit.
tak on se mi taky netrepi, jen ubyl pod hranici co udavaj pro vymenu v servisnim manuale. ty tam mas taky x-special nebo x-kevlar? ja byl pro to na scootlandu a tam maj u x-special v popisu, ze je kevlarovej i na obrazku u popisu slozeni, ale asi pekne kecaj, pac tam nic takovyho napsanyho na obale nebylo
03 úno 2011, 13:48
x-special neni kevralovej .....
03 úno 2011, 14:38
U popisku je kevlarova vrstva
03 úno 2011, 15:33
j3nda píše:valecky jsem vcera komplet menil za lehci, tak uvidime - kdyz jsme u toho michani valecku, muzu pokud bude treba smichat i tak rozdilne gramaze jako 4.7g a 6.9g?
Neos50 píše:jo dej tam mallosi já ho tam mám taky a mám kontrastku plus 50% a teprve po nějakejch 9000 km se začal trochu třepit.
tak on se mi taky netrepi, jen ubyl pod hranici co udavaj pro vymenu v servisnim manuale. ty tam mas taky x-special nebo x-kevlar? ja byl pro to na scootlandu a tam maj u x-special v popisu, ze je kevlarovej i na obrazku u popisu slozeni, ale asi pekne kecaj, pac tam nic takovyho napsanyho na obale nebylo
mám tam tušim ten Kevlar,ale je to už nějakej pátek co jsem ho tam dával tak nevim přesně.Po pravdě na nějakou toleranci výměny prdim a držim se toho jak vypadá na pohled.
Jo válečky můžeš míchat dělá se to běžně když doladuješ varec tak aby ti jeho charakteristika vyhovovala..samozřejmně se dávaj na střídačku lehčí těžší
to Klif:to co tu píšeš s tou tolerancí váhy válečků je úplně bezpředmětný.
10 úno 2011, 13:28
Možná bude rozdíl v tom kolik toho kevlaru je použito,u toho Speciálu je jen vnitřní pásek kevlarový a u toho druhého možná krom pásku a v jiných vrstvách bude použito kevlarových vláken...Podívej se na obrázek a uvidíš u toho X-Kevlaru graficky vlákna i na vnitřní straně řemenu-"ozubení"...na X-speciálu to není..ikdyž je napsané v popisku vrstvy,ale graficky zvýrazněn není...
PS: rozdíl v ceně 300kč musí být v něčem znát...