Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
11 čer 2013, 11:29
Zdravím pánové,
dnes při cestě z Prahy jsem zastavil na stopce a najednou z ničeho nic skůtr netáhnul. Tak jsem zastavil ještě jednou a zkoušel opět se rozjet ale skůtr netáhne do 30km/h ( to jedu rychlostí jak chůze ) a teprve potom se skůtr rozjede a motor začne tahat.
Když se rožjíždím tak se motorka tak divně i třepe.
Nevíte kde by mohl být problém ?
Ročník 2009, jsem majitel 2 měsíce. Najeto zatím 2000 km ( stav tachometru je 16800 km ), úpravy žádné.
11 čer 2013, 11:44
Můžou to být válečky, když si to koupil kontroloval si řemen a válečky ?
11 čer 2013, 11:46
Nekontroloval jsem je ( mám to koupené u "známého" kde již máme koupeno několik motorek ). Mrknu se na to večer s kámošem.
11 čer 2013, 11:51
jj mrkni na válečky, řemen a podíval bych se i na volnoběžnou trysku a pokud ses na to vůbec nekoukal, tak bych to zkontroloval celé tzn. náplně atd.
11 čer 2013, 12:05
Tak ještě nové zjištění. Když dám skůtr na hlavní stojan a nastartuju, tak na volnoběh se strašně protáčí zadní kolo i bez přidávání plynu.
11 čer 2013, 13:12
Tim pádem až to budeš mít rozebraný,se taky zaměř na spojku a kontrastní pružinu....
11 čer 2013, 13:15
to Tuner : zeptám se možná blbě jelikož tomu moc nerozumim. Ale myslíš si že to může být víc věci najednou ? Ptám se z hlediska následné investice do nových dílů
11 čer 2013, 19:07
Zhoď kryt variáturu je to páru šroubků a jedna objímka.
11 čer 2013, 19:42
To je naprosto základní servis, kontrastní pružiny, řemen a válečky, olej, to se dělá vždy při koupi jakékoliv ojetiny i kdy je napsáno v super stavu a možno ihned jezdit.........
Neměl by si servis zanedbat, skůtršňůra se kvapem blíží !!! a Neratovice co by agilitkou dojel
11 čer 2013, 21:07
Tak jsem se na to mrknul a našel jsem tohle.
Myslíte že by to mohlo bejt těma odřenejma pacičkama a zlomeným jedním žebrem ?
Válečky jsou v pohodě, žadný není nijak ohoblovaný. Řemen taky ok. K pružine se nedostanu, protože to zaboha nejde povolit. Zítra bych měl dostat pistoli, tak to snad tím půjde.
Jinak když skůtr nastartuju tak šel teda hodně do otáček, ale zachvíli se zklidní a spojka se zastaví což je ok ?
Přikládám nějaké foto.
moto4.jpg
moto3.jpg
moto2.jpg
moto1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 čer 2013, 11:05
Tak s tímto už bych já jel do servisu, ale vzhledme k tomu, že dělám vše v servisu nemůžu radit
Ale zajímají mě podrobnosti, abych získal zkušenosti, děkuji.
12 čer 2013, 11:43
propereneX píše:Jinak když skůtr nastartuju tak šel teda hodně do otáček, ale zachvíli se zklidní a spojka se zastaví což je ok ?
jo to je celkem normalka, na sytic to ma vetsi otacky, je mozny, ze se pri tom i otaci zadni kolo, kdyz to ale shodis ze stojanu, tak by to nikam odjizdet nemelo
dalo by se to poladit karburatorem, ale zas tak bych to neresil
13 čer 2013, 09:57
to jenda : no mně spíš zarazí to, že se kolo otačí opravdu rychleji než dříve.
edit:
Tak a je to vyřešeno, dal jsem nový variátor Naraku Maxi Speed a už to nezlobí. Ještě to pořádně utáhnout a vyrazit.
13 čer 2013, 11:05
Takže problém byl ve variátoru ? Když už to jede tak jak má ?
13 čer 2013, 11:29
jak jses na tom z hlediska maximalky? lepsi? o tom varci jsem premyslel...