Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
06 úno 2011, 20:11
Zdravim, chtel bych se zeptat na vliv pocasi na bohatost smesi - jde mi o to kdy je nejlepsi naladit karbec aby se dalo jezdit celou sezonu. Slysel jsem, ze v zime je vzduch bohatsi na kyslik, tudiz je smes chudsi. Takze je nejlepsi naladit na jare?
06 úno 2011, 20:59
Má na to vliv i nadmořské výška a hlavně vlhkost vzduchu. Musel bys sebou tahat sadu trysek a dělat to třikrát denně
Šroubem bohatosti volnoběhu to samozřejmě nenaladíš. Musel bys měnit hlavní trysku. Dám Ti radu - vykašli se na to
06 úno 2011, 21:03
ladeni me ceka tak jako tak - menil jsem vejfuk a karbec za vetsi, jde mi o to kdy to mam udelat
je mi jasny, ze budu menit hlavni trysku - respektive na hrubo naladeno uz mam, tak potrebuju poradit pri jakem pocasi to mam doladit
respektive jaky vliv na to pocasi skutecne ma - nemam open filtr, tak by to nemelo bejt tak hrozny
06 úno 2011, 21:09
Aha, já už myslel, že netušíš o čem to je
Promiň. V tom případě by bylo ideální to dělat za parného léta při relativně malé vlhkosti vzduchu. Potom už to pojede jen líp a bude to bohatší což v Tvým případě nebude o tolik aby to výkon srazilo. Bacha na to, u dvoutaktů to jede nejlíp když je to tak chudý že to dělá díry do pístu a hlodá se to
To ale asi víš.
06 úno 2011, 21:21
ok ted se mi to jevi bohatsi, tak na to radsi hrabat nebudu a doladim v lete
ikdyz to mi nejak nestymuje s tim, ze jsem zaslechl, ze je to chudsi v zime - no uvidime jak se to v lete zmeni
jinak bych se chtel zeptat kde presne se ma posoudit barva svicky - pac ted moje svicka vypada tak, ze u zavitu je docerna, keramicky stred je hnedy - spise teda tmavsi hneda, elektroda v nem je spis do cerna a spravnou hnedorezavou barvu ma ta elektroda co nejvic vycuhuje - ta spojena s kostrou
barvu zkoumam tak, ze jedu par km naplnej a pak to rychle chcipnu a okouknu - tak by se to myslim melo delat spravne, ze?
06 úno 2011, 22:14
Podle toho jak popisuješ tu svíčku, tak bych trochu ochudil. Možná je to ale zimou a sneslo by to teplejší svíčku. Nicméně jsi správně usoudil že hrabat se v tom v tomhle počasí je blbost. Dolaď to až bude teplo.
06 úno 2011, 22:17
Podle mě ji máš moc mokrou, neměla by bejt černá ale cihlová a suchá.
06 úno 2011, 22:23
taky si myslim, ze je to moc bohaty, ted mam trysku 78, tak zkusim 75, ale pockam teda az bude teplo
kde teda ta svicka ma mit tu spravnou barvu?
06 úno 2011, 22:28
Po celé délce fajfky ten druhej kontakt- jak skáče jiskra
06 úno 2011, 22:39
ok diky za rady
06 úno 2011, 22:48
j3nda píše:Zdravim, chtel bych se zeptat na vliv pocasi na bohatost smesi - jde mi o to kdy je nejlepsi naladit karbec aby se dalo jezdit celou sezonu. Slysel jsem, ze v zime je vzduch bohatsi na kyslik, tudiz je smes chudsi. Takze je nejlepsi naladit na jare?
Nejlepší je 24.5.2011 v 15.43 hod. Ale dávej bacha, aby svítilo sluníčko zleva do prava. Jak bude pod mrakem, nech to na druhý den.. To je ale blbost, co?
06 úno 2011, 22:53
Když jsem měl 350 Jawu kývačku tak mi to nejlíp jezdilo za deště, táhla jako sviňa. Vlhko je ( raketový motor ), ne nadarmo letci za 2 světové přidávali do bombardérů vodu do bohatosti směsi pro vyšší výkon......motory ale zase toliko nevydržely
06 úno 2011, 22:55
2R1max - ta tvoje rada je vskutku prinosna
06 úno 2011, 23:05
No jasně že je.
Prostě to neřeš. Co chceš štelovat? Naladíš ve vlhku na jaře a až bude léto a sucho, budeš ladit znova? Takže asi tak. Prostě 24.5.2011 v 15.43 hod. A máš to na celej rok. Měj se a nezlob se.
06 úno 2011, 23:10
v pohode, me slo o to v jakym pocasi naladit, aby to vydrzelo tak nejak na celej rok - chtel bych to naladit co nejdriv, ale ladit o ted asi opravdu neni idelani
ted to mam nahrubo (spis bohatsi), na jare doladim a za parnyho leta skontroluju - pripadne upravim nastaveni a pak uz to tak necham...