Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 bře 2021, 00:17
Zdravím,
Dával jsem svůj skútr na pravidelný servis. Když jsem si skútr vyzvedl začal jsem pozorovat, že zhruba při cca 40 kilometrové rychlosti, když přidávám jemně plyn něco jakoby zarachotí od variátoru, když přidávám z ostra tak to není až tolik slyšet. Dojel jsem preventivně zpět do servisu a mechanik říkal, že nic neslyší a vše je ok. Jinak skutr jede super a až na toto rachocení je vše v pořádku. Je možné, že to může být tím, že byly vyndány válečky z variátoru, vyčištěny a jsou tam zpět jinak než byly předtím? Prý jsou ještě úplně v pořádku a neni třeba je měnit je na nich najeto zatím 4200 km cca ..
Třeba někdo bude mít podobnou zkušenost.
Díky za každou radu.
Odesláno z mého Mi MIX 2S pomocí Tapatalk
27 bře 2021, 01:36
Měl jsem na původní válečky na SH300i 2010 najeto více kilometrů a žádné rachocení jsem nepozoroval. Servisováno v Moravamotors. Jediné co jsem měnil v polovině intervalu podle manuálu byl vzduchový filtr, asi moc prašné cesty
.
27 bře 2021, 18:15
Jestli je vyndali a dali z5 tak maj jiný dráhy , po 4200km jim nic neni ... jezdit neřešit
download/file.php?id=28927&mode=view tohle je po 21000tkm na
SR\/ 850 to sou válečky k řešení
27 bře 2021, 18:27
Já na svý forze viděl válečky při 14tis km, když jsem čistil variátor a v poho,bez jakého koli opotřebení,jelikož sh má stejný motor,vidím to podobně.Ty válečky daj dle mého 30tis,pokud to teda nehoníš stále plnej.