od sedli » 04 pro 2009, 17:15
Je to asi tak, vytáhnu scoota, všechno v pořádku jako dicky, asi po 20 minutách jízdy pociťuju, že když pustím plyn a potom za něj zase zatáhnu, stroj netáhne a aby jel dál musím přidat plyn skoro na max. Vymoptal jsem se na vedlejší a plynule zastavím, v tom klesne volnoběh na minimum a motor chcípne. Podívám se pod scoot a zjistim, že mi teče benzín z karbecu.Hadičky to nejsou,teklo to z karburátoru. Zkusím nastartovat a stroj je bez života...po několik pokusech vytahuju šroubovák a vydělávám karbec,čistím papírovejma kapesníčkama, špína v něm nikde, pekfekt sem ho vyčistil a vrátil z5. Zase to stejný, malýma otáčkama volnoběhu to není, ty sem zkoušel i na max..Scoot mi chytnul až když jsem při startování držel plyn na max a kdybych ho potom jemně nedržel tak by to zase zhaslo...čím víc plynu, tím víc mi kapalo benálu, odezva na plyn pomalá, rozjezdy pomalý jak u tatrovky, cukání, ale domů sem dojel...Nas...... sem ho odstavil do garáže-teď už je stejně tma tak nic nepodělám, ale hlavně nevim čim to je, tak se ptám nevíte někdo co to je nebo čím to může být popř.měli jste někdo stejnej problém? Díky za rady
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 22:50, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125