od sedli » 28 pro 2009, 15:23
jo blbá jehlička a předpokládaná cena 600 docela palba...ta jejich hodinová taxa je dost vysoká
4.1.2010 edit:
Čau, tak už je to nuda a všechno se má ukončit když to má největší úspěch, takže končím seriál s problémem karbecu, závěrečná epizoda byla že jsem to dnes vyzvedl ze servisu a vy se konečně dozvíte co tomu bylo...karburátorem to nebylo vůbec, ten když už byl na brzdě mi seřídili, ale nad karbecem je u toho scoota plastová nádržka asi 3 deci ze které to jde podtlak.ventilem do karbecu, nahoře do nádobky vtíká bezníz, dole jde pryč a uprostřed je hadička která odvádí benzín když je nádobka plná, ta ale měla slabec konec a benzin nestačil odtíkat..takže ho šlo do karbecu moc a jehla to neudržela takovej tlak a šlo to ven přepadem. Takže po problému...strávil jsem nad tím 3 týdny a málem vytrhaný vlasy nervama a nakonec stačilo zaříznout hadičku...chcu poděkovat všem který mě radili a pomáhali to vyřešit...opět se potvrdilo že to zase byla pakárnička ale přijít na to....došlo se na to až na brzdě..tak ještě díky jednou všem za rady
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 led 2014, 02:54, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125