Karburátor

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 09 pro 2009, 20:36

No ani nevíte jak sem byl naštvanej že stačilo jen dotáhnout šroubek na boku karbecu a já jak idi... 10 krát rozdělávám karbec...:-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 bře 2013, 01:11, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod jel.en » 09 pro 2009, 21:13

PROČTI SI TOHLE......

viewtopic.php?f=9&t=2686
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 09 pro 2009, 22:35

jel.en: Musím souhlasit s tebou i s Radym. Se šroubem bohatosti směsi raději netočit. Je udělaný tak, že se sám od sebe nepovolí (některý karburátory ho mají dokonce pod víčkem, nebo zalitý nějakým voskem). Pamatuju že za mlada se spousta kluků začala do toho šroubu hrabat a otáčet v naději že jim to poletí jak raketa a jen si tím odstartovaly předem prohraný souboj s nestartováním, chcípáním, špatným tahem motoru.....zkrátka to pos... Ale jestli si vůbec nevíš někde přečetl, že hrubé nastavení šroubu bohatosti směsi je povolit šroub o jednu a půl otáčku tak to bude fungovat. Hlavně aby to jelo a pak může případně ladit na základě spotřeby, barvy svíčky a celkového chování a reakcí motoru :wink:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 10 pro 2009, 00:17

Nj tak mi řekněte jak je možný že se mi zničehonic jednou povolil, když bývá jak píšete zatavenej...prostě byl uplně volnej....četl jsem to v několika článcích že je z výroby dělanej tak, že se dotáhne a pak povolí o 1.5 otáčky tak nevim..každopádně šlape...spotřebu po tomto nastavení už letos asi nezjistím,ale scOOt šlape...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod jel.en » 10 pro 2009, 07:46

jesnoduchý -MASLOSTRÓJ :shock: (Přesně jak ve filmu HEJ RUP! ) Když se scoot klepe jak malinkatej ratlík co ho zrovna trošku ofouklo, tak se nejni čemu divit. Stejně jako se občas povolujou šrouby na celom scootu tak proč by se nemohl povolit jeden šroubek na karbeci
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 10 pro 2009, 21:25

To opravdu netuším, proč se ten šroub povolil. Ale určitě není udělaný tak, aby se sám od sebe povoloval a bylo nutno ho utahovat. Možná už se do toho karburátoru někdo hrabal a mohl např. vyhodit pružinku, která na seřizovacích šroubech bývá právě kvůli povolování vlivem vibrací. No nic. Hlavně že už to běží a pokud toho letos už moc nenajezdíme (podle toho co se děje za oknem) budeš mít aspoň bezstarostnou zimu s vědomím, že na jaře nemusíš řešit nějaký technický problém :D
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 10 pro 2009, 22:13

Je to možný co píšete, nebudu řešit jak se povolil, možná to byla nějaká sabotáž :-D každopádně to počasí mě taky pěkně štve, jeden den čtu že se má ještě oteplit až na 12°C a teď zase nže má udeřit zima...takže už si asi moc nezajezdime..to budou dlouhý dny..:-D a starost budu mít s tou zimou..:-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 10 pro 2009, 22:39

Prý to má být přechodný, na pár dní a zase se má oteplit. A mrazy až v půlce února. Jenže ..... no uvidíme. Dokud ale neleží vrstva na silnici a silničáři nesolí jezdím. Přece nebudu chodit do práce pěšky :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 11 pro 2009, 00:46

No já té zimy mám plný zuby už teˇa a to nejen kvůli tomu že se nedá jezdit, ale taky že je už v 5 tma jak v tunelu, silnice věčně mokrý, z nebe padá cosi bílého z čeho je pak břečka atd atd atd...kdybych bylo hezky a můj scoot jezdil jen na vzduch tak ani nespim...:-D

26.12. edit:
:-D dík za rady Rady, budu s tim muset do scootlandu, ale už vidim tu konečnou cenu...sice pak budu mit klidnou sezónu, ale peněženku prázdnou...takže byjedu dicky nízkopodlažním autobusem se scootem na velkou klajdovku, nahoře nasednu a samospádem pojedu dolů, nějkaou rychlost to nabere a já si užiju zážitek z jízdy..:-d Neni tady v Brně jinej servis kterej opravuje všechno? jinak znám jen MTT v Husovicích jinač nic

27.12. edit:
na maxících jsem byl, dneska sem to řešil, tady je co sem psal na ty stránky maxíci :
Tak mi kamarad nahodou sehnal novou tu jehlu co zavira benzin a šli jsme to vyměnit...na porovnání uplně stejný, vzal jsem schválně posuvku a aj rozměry stejný, vyměnili sme to a dali zas do kopy. Pak šlo na řadu startování, aut.sytič už je dlouho mrtvej tak hned nakopávačka..před startem 20 krát aby natekl benzín, pak s otočeným klíčkem...snažili sme se to nakopnout asi 20 minut, počet prošlápnutí odhaduju na trojciferný číslo, důkazem budou ty svaly co budu mit na pravé noze:-D ale furt nic...byla zima tak jsem částečně ucpal aji přívod vzduchu do filtrů a pořád nic...tak jdeme k nám na Baylies a vykládám že na to drbu atd atd...při odchodu sem si řekl že pudu s nim a ještě to prošlápnu párkrát, jen tak...no a hned na prvý šlápnutí na 2 sec motor chytnul, pak znova na chvilku ale hned zhasl...takhle asi 5krát a pak už se udržel a valilo to...ale je zima tak sme to projeli jen po ulici a navíc sme pili oba...teď to šlapalo hezky, ale neřikám že je něco spravenýho minule to udělalo zas po 10 km..takže zitra má bytl slunečno tak to projedu a uvidíme...doufám že to byla ta jehla co zastavuje přívod, i když to je uplně stejný, ten plovák je v pořádku je to originál plastovej plněnej vzduchem, dík za rady, napíšu potom jak to jde
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 led 2014, 02:47, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod respekt.fr » 27 pro 2009, 20:39

to znamena že tu mužeme dyskutovat o mem scootu :D
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 27 pro 2009, 20:41

Jo tvůj scoot je teď slavnej ale ještě se vrátíme k tomu mýmu žihadlu Italskýmu..:-D Mě se zdá že ta svíčka je tam uplně zatavená nemám to čim povolit
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod Rady » 27 pro 2009, 20:45

To se uz domluvte mezi sebou :) ale neni problem pro tuhle diskuzi zalozit vlastni tema.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 27 pro 2009, 20:50

Supr tak sem zjistil že máš pěknýho scoota ale ty seš ročník 95? To bys asi ještě neměl řídit bez papírů co???
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod respekt.fr » 27 pro 2009, 20:55

papiry te to co mně štve posledni :D papiry delam přišti rok

a ja bez řp sem zvikli jezdit na krosině a td

tak tu svíci trošku nahřej a pude to musí jít a gola se ti tam nevleze teda ?
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Karburátor

Příspěvekod Rady » 27 pro 2009, 21:14

Gola se tam pravdepodobne nevleze a pokud ano, tak na orech stejne nenasadi prodluzovaci nastavec. Na svicky klic koupis bud u benzinky a nebo v autodilech a neni to nic draheho. Ty tam budes mit pravdepodobne 16 pripadne 18. Cena se pohuybuje do 100,- Kc
http://www.levne-autodoplnky.cz/klic-na ... -1031.html
Hlavne az to budes dotahovat, tak to moc nervi.
Jak na svicku se doctes zde
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků

cron