od sedli » 08 pro 2009, 20:41
Tááák pánové...dnes mi to opět nedalo a ve škole sem šel za mistrem co o něm vím že je fanda do veteránů a dal se s ním do řeči...ten mě lehce proškolil o karburátoru a nastavení...potom jsem doma projel net(vůbec jsem nevěděl že se šteluje ještě kromě volnoběhu nějakým šroubkem bohatost směsi při volnoběhu)...tak plovák jsem vyladill na optimál, ale tím to nebylo...byl to ten šroubek kterej určuje bohatost směsi při volnoběhu, správně má být nastaven tak že se dotáhne nadoraz a pak asi o 1 a půl otáčky vyšroubuje...já ho měl uplně volnej, takže směs se neměla jak zapálit, ale stejně nevim proč mi tekl karbec...další možná věc byla ta, že jsem si všiml hadičky která je na vzduch (vede z motoru do podtlakovýho čerpadla), měla životnost za sebou i když jsem ji měnil před pár měsícema, asi to dělá ta zima,takže je možný že byla ztrouchnivělá a unikal vzduch....takže jsem zajel po škole koupit novou kvalitní a taky vyměnil...pak okamžik pravdy...vše namontováno z5, párkrát nakopávačkou...a pak aji s klíčkama...myslim že kdybych neměl v hajzlu aut.sytič tak chytne napoprvé...má to zvuk kterej to nemělo NIKDY, je nádherně tichej, otáčky uplně tichý ale nádherně konstantní, po usednutí sem zjistil že se při stání na místě konečně neklepou zrcátka...prostě teď nádherně přede...takže si myslím že bude po probléu, no něco sem si kvůli tomu vytrpěl....kdyby venku nepršelo, okamžitě sedám a valim až...dokud nedojde benál...takže vám děkuju všem co jste mi pomáhali, dávali mě rady a nenechali mě v tom.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125