Karburátor

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Karburátor

Příspěvekod bajza » 06 pro 2009, 18:28

Mě tekl benzín s 50 2T ale čína s malinké praskliny v karburátoru.A vytékal jenom když stál na bočním stojánku zkus prohlédnout plášt karburátoru.Je to jen nápad.Taky celkem normálně jezdil.Ale při náklonu začal zlobit.A v garáži přes noc louže.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 06 pro 2009, 18:39

Nene tím to určitě není já vím odkud to teče teče to přepadem z karbecu to na 100% znamená že je plnej a tam je někde problém asi s tím plovákem...protože mi to teče vespod tim vyvedením tak jsem tam mohl nasadit hadičku a vést to bokem dospod a chytat do petky
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 06 pro 2009, 22:41

Mě to podle toho co píšeš pořád vychází na tu vysokou hladinu v karburátoru. Zkoušel jsi foukat benzínovou hadičkou do karburátoru? Ten vytékající benzín si nedovedu jinak vysvětlit než že ti nezavírá jehla na plováku .....
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 06 pro 2009, 22:48

Vysoká hladina to je určitě na beton to už vím teče mi to z přepadu neboli toho vývodu co je zespod karbece odkud to teče když je to plný, na to jsem napojil tu hadičku abych měl větší přehled jak to teče a hlavně kam to poteče. Ono se to složitě popisuje, kdybych to mohl nafotit, ale mobil s kvalitním foťákem sem utopil a teď mám jen 0.3MpX a na tom nejde nic vidět.Ten benzín je dováděnej do toho karbecu právě přes tu jehlu plováku, když jsem sundal plovák,na něm je zavěšená pružinka která je cvaklá v té centimetrové jehličce, tak jsem tam nasadil kousek hadičky a začal normálně tahat a benzín jsem táhnul, takže ucpaný nbo tak to není. ale ten malej plíšek na plováčku jsem ohýbal jak nahoru tak dolů, ale benzínu je tam pořád hodně, motor jede normálně ale karbec je uplně plnej...už mě s tím drbou aji doma co se v tom hrabu a že celej smrdím od benálu...ale zase jezdit s tim do scootlandu a nechat jim tam za tu prkotinu co to bude 800 se mi nechce...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 06 pro 2009, 23:58

Ok. Ucpaný to není když ho tam teče tolik. Ale co to zavírání? Ta jehlička co je spojená s plovákem musí těsnit tak, že když foukneš do hadičky (co přivádí benzín), tak to nesmíš profouknout. Samozřejmě v horní poloze plováku. Jak budeš plovák pouštět níž a níž měl by odpor povolovat až to budeš moct volně profouknout...
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod 942004 » 07 pro 2009, 09:54

Jen mě napadlo,nemůže to dělat podtlakový čerpadlo :?: Je nahoře vedle té bílé nadobky na benzín ze které teče samospádem do karbecu a je stříbrný,šedivý. Ono se to natlakuje a potom to nezavře a benzín jde stále do karbecu. Nevím je to jedna z možností :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 07 pro 2009, 16:43

S tím čerpadlem to nebude ono, mám zelený průhledný hadičky a vidím když přidám plyn jak ten benzín z toho čerpadla valí a pak azse ne, to funguje dobře. Ale ta jehla bude ono. Já to budu muset jít zas rozebrat a podívat se na to, ale ja jehla je zavěšená na tom plováku na jakési skobičce a když se ten plovák sníží (klesne) tak se ta jehla zvedne a pustí benzín, ale když stoupne a jehla má jít dolů tak jde jen plíšek, ale ta skobička malinká na něm se od něj zvedne a a ten plovák ji nepřitáhne dospod..představte si to jako když na nějakým háku je zavěšenej balík, tak se tím hákem dá zvednout, ale zatlačit do země potom ne,jen se to z toho vyvlíkne...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 07 pro 2009, 18:10

Nevím jak vypadá vevnitř karburátor Piaggio, ale tak mě napadá, nemá ta pružinka o které jsi psal tlačit na tu jehlu? Zkus sehnat foťák a vyfotit, anebo najít obrázek na Netu .....
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 07 pro 2009, 22:43

Však jo ta jehla je spojená s tím plíškem plováku právě tou pružinkou...tak dnes po opětovným rozdělání a upravení polohy plováku už skůtr ani nechytne, nakopávačkou jsem to zkoušel snad 15 minut, ani to neni přechlastaný, z přepadu nic neteklo, skůtr sem postavil dozadu do garáže, zítra vymontuju baterku, trochu umeju a jebu na to! na vánoce se pomodlím ať na jaře chytne..to se nestane tak s nim budu muset do servisu a zase to bude v číči...už na to nemám nervy, přístup na nic že sem už chytal záchvaty, záda necejtim, pusa bolavá od držení baterky...no nic tak ať aspoň vám to jezdí...i když to počasí už fakt nic-moc...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 07 pro 2009, 22:52

:lol: :lol: :lol: Tak tomu nevěřim. Dávám ti týden, možná ani to ne. Příjde sobota, dlouhý odpoledne..........a budeš zpátky v garáži :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 07 pro 2009, 22:55

Ho jenomže teď jsem v kelu uplně...teď už to ani nestartuje...já dicky dokážu na tom scootovi spravit nějaký povrchový zranění ale todle bude nějaký vnitřní krvácení asi už...:-D Sósedka si myslí že tam po večerech instaluju raketovej pohon nebo co...:-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 08 pro 2009, 20:37

Však ona se časem správná rada najde. Já kdysi přehřál Simsona, ten začal v kopci střílet do výfuku, posledních 50 metrů a jeli bysme dolů z kopce ....... jenže padl poslední výstřel, motor zhasl a byl konec. Ani po sjetí kopce a ochlazení motoru nechytl. Skutr jsme s bratrancem na chatu dotlačili a já se celou dovolenou snažil opravit. Nakonec musel strejda přijet s vozejkem. V garáži jsem pak pokračoval a párkrát z toho byl na infarkt. Nervy jak struny, pak se o něco rejpneš a už to lítá :lol: Skutr ne a ne chytnout, jen na etér vstříknutý přímo pod svíčku pár blafnutí, ale na bezín ani ťuk. Nakonec jsem se po několika týdnech dozvěděl, že tohle byla slbá stránka Manetů. Při přehřátí docházelo k samozápalům a když to bouchlo v dolní úvrati vystřelil ten tlak gufero ke spojce a motor začal nasávat olej a už to nejelo. Do tý chvíle by mě ani nenapadlo sundávat levé víko - tam je přeci spojka a ta s tím nemůže mít nic společnýho. Takže nakonec banalitka na pár minut. Zamáčknout gufero zpátky a už to zase krásně chytalo.
Takže nevěš hlavu. Spíš by ti mohl někdo kdo má taky Piaggio 125 vyfotit karburátor abys mohl porovnat jestli to tam máš správně poskládaný .....
Hele jseště mě napadá - začalo to dělat z ničeho nic, nebo jsi něco s tím karbecem dělal?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod sedli » 08 pro 2009, 20:41

Tááák pánové...dnes mi to opět nedalo a ve škole sem šel za mistrem co o něm vím že je fanda do veteránů a dal se s ním do řeči...ten mě lehce proškolil o karburátoru a nastavení...potom jsem doma projel net(vůbec jsem nevěděl že se šteluje ještě kromě volnoběhu nějakým šroubkem bohatost směsi při volnoběhu)...tak plovák jsem vyladill na optimál, ale tím to nebylo...byl to ten šroubek kterej určuje bohatost směsi při volnoběhu, správně má být nastaven tak že se dotáhne nadoraz a pak asi o 1 a půl otáčky vyšroubuje...já ho měl uplně volnej, takže směs se neměla jak zapálit, ale stejně nevim proč mi tekl karbec...další možná věc byla ta, že jsem si všiml hadičky která je na vzduch (vede z motoru do podtlakovýho čerpadla), měla životnost za sebou i když jsem ji měnil před pár měsícema, asi to dělá ta zima,takže je možný že byla ztrouchnivělá a unikal vzduch....takže jsem zajel po škole koupit novou kvalitní a taky vyměnil...pak okamžik pravdy...vše namontováno z5, párkrát nakopávačkou...a pak aji s klíčkama...myslim že kdybych neměl v hajzlu aut.sytič tak chytne napoprvé...má to zvuk kterej to nemělo NIKDY, je nádherně tichej, otáčky uplně tichý ale nádherně konstantní, po usednutí sem zjistil že se při stání na místě konečně neklepou zrcátka...prostě teď nádherně přede...takže si myslím že bude po probléu, no něco sem si kvůli tomu vytrpěl....kdyby venku nepršelo, okamžitě sedám a valim až...dokud nedojde benál...takže vám děkuju všem co jste mi pomáhali, dávali mě rady a nenechali mě v tom.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Karburátor

Příspěvekod sollik » 08 pro 2009, 21:54

Tak to je paráda. GRATULUJI :D
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Karburátor

Příspěvekod 942004 » 09 pro 2009, 09:46

No,tak to je super :D Vidíš,byla to prkotina,ale ty jsou nejhorší,než je vypátráš.Jo,zlatý český ručičky-golden čechyše hende :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků