Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
22 srp 2017, 07:41
Pánové a dámy, mám dotaz ohledně tohoto skůtru. Skůtr od počátku jezdil v pohodě...Šel tzv za plynem, necukal, max. tak kolem 110km/h při rozjezdech také bez problémů. Najednou začal zlobit, došlo to až k tomu, že šel ven karburátor, celý vyčištěn, zjištěna prsklá membrána šoupátka. Objednáno nové komplet. Karburátor seřízen dle manuálu tedy "tovární nastavení". Jedná se o WALBRO. Pak jsem zjistil, že podsává vzduch u příruby k válci, taky opraveno, nefunkční automatický sytič tak koupen nový, ale skůtr nejede jak má. Při rozjezdu na malé otočení plynem cuká /klokotá/ když se přidá trochu více tak už jede za plynem a plynule, na max plyn má ale v tahu díru /pytel/ a nejde do maxima. Nyní maximálka á 98-100km/h. Vzhledem k tomu, že mám Akrapovič výfuk tak při ubrání plynu u kruháče a křižovatce si střílí do výfuku. Díky moc za pomoc a rady co s tím. Vzdušník také nastaven dle výrobce.
22 srp 2017, 09:53
Asi bude chudá směs, kontrola svíčky-barva, případně zvednout jehlu v karbci. Otevřený výfuk dělá chudou směs.
22 srp 2017, 10:24
Ja by som skor povedal ze bohata zmes. Filter vzduchu bol kedy meneny?
To ma vzdusnik? Skor by som povedal skrutku bohatosti zmesi, viac vysrubovana viac benzinu.
22 srp 2017, 21:27
Tak svíčka je OK, barva dle různých fór v pořádku, ale zjištěn jiný problém. Při demontáži trysek a montáži jsem s kámošem dnes zjistil, že asi chybí v karburátoru u hlavní jehly váleček tzv. needle seat , atomizer (
Untitled-70.jpg
). Krom workshop manuálu jsme nikde rozkreslení nenašli a tam jej mají. Je dost benzínu u membrány šoupátka a v určitém režimu otáček a plynu se přeplavuje, jak za to víc vezmu o chlup tak to jde plynule. Pokud tam váleček /atomizer/ byl tak je v háji někde v koši. Máte někdo stejný skůtr a karburátor Walbro WVF a mohli by jste mi jej přesně změřit, nebo nemáte někdo samotný váleček nepotřebný? MOC DÍKY.
Prosím o pomoc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.