karburátor Malaguti Madison S 200

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

karburátor Malaguti Madison S 200

Příspěvekod Semir » 22 srp 2017, 07:41

Pánové a dámy, mám dotaz ohledně tohoto skůtru. Skůtr od počátku jezdil v pohodě...Šel tzv za plynem, necukal, max. tak kolem 110km/h při rozjezdech také bez problémů. Najednou začal zlobit, došlo to až k tomu, že šel ven karburátor, celý vyčištěn, zjištěna prsklá membrána šoupátka. Objednáno nové komplet. Karburátor seřízen dle manuálu tedy "tovární nastavení". Jedná se o WALBRO. Pak jsem zjistil, že podsává vzduch u příruby k válci, taky opraveno, nefunkční automatický sytič tak koupen nový, ale skůtr nejede jak má. Při rozjezdu na malé otočení plynem cuká /klokotá/ když se přidá trochu více tak už jede za plynem a plynule, na max plyn má ale v tahu díru /pytel/ a nejde do maxima. Nyní maximálka á 98-100km/h. Vzhledem k tomu, že mám Akrapovič výfuk tak při ubrání plynu u kruháče a křižovatce si střílí do výfuku. Díky moc za pomoc a rady co s tím. Vzdušník také nastaven dle výrobce.
Semir

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 19 lis 2014, 22:55
Skútr / moto: Malaguti Madison S200

Re: karburátor Malaguti Madison S 200

Příspěvekod Pížo » 22 srp 2017, 09:53

Asi bude chudá směs, kontrola svíčky-barva, případně zvednout jehlu v karbci. Otevřený výfuk dělá chudou směs.
Pížo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 02 říj 2016, 19:50
Skútr / moto: skutr
Tuning / úpravy: žádné

Re: karburátor Malaguti Madison S 200

Příspěvekod Dusan14 » 22 srp 2017, 10:24

Ja by som skor povedal ze bohata zmes. Filter vzduchu bol kedy meneny?

To ma vzdusnik? Skor by som povedal skrutku bohatosti zmesi, viac vysrubovana viac benzinu.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: karburátor Malaguti Madison S 200

Příspěvekod Semir » 22 srp 2017, 21:27

Tak svíčka je OK, barva dle různých fór v pořádku, ale zjištěn jiný problém. Při demontáži trysek a montáži jsem s kámošem dnes zjistil, že asi chybí v karburátoru u hlavní jehly váleček tzv. needle seat , atomizer (
Untitled-70.jpg
). Krom workshop manuálu jsme nikde rozkreslení nenašli a tam jej mají. Je dost benzínu u membrány šoupátka a v určitém režimu otáček a plynu se přeplavuje, jak za to víc vezmu o chlup tak to jde plynule. Pokud tam váleček /atomizer/ byl tak je v háji někde v koši. Máte někdo stejný skůtr a karburátor Walbro WVF a mohli by jste mi jej přesně změřit, nebo nemáte někdo samotný váleček nepotřebný? MOC DÍKY.
Prosím o pomoc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Semir

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 19 lis 2014, 22:55
Skútr / moto: Malaguti Madison S200


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků

cron