zdravim, byl jsem okolnostmi prinucen k nastavovani tohoto karburatoru a bohuzel nikde jsem nenasel dostatek informaci, vychazel jsem hlavne z tohoto clanku
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/ , jenze jsem si trochu nabehl, tak bych chtel zde prodiskutovat zdali to delam spravne a pripadne jak se to teda ma spravne delat...
takze moje postrehy, kdyztak me prosim opravte: potreboval jsem postelovat volnobeh, jenze dorazem plynu to neslo, takze jsem se zabyval hlavne bodem 3 clanku a asi jsem uplne nepochopil jak se ma spravne nastavit "kulaty chod" pomoci vzdusniku pac jsem to pak mel priliz chude - rozjezdy byly super, ale maximalka nebyla nic moc a jen co jsem po par km pocitil, ze se to lehce pridira, musel jsem nastaveni opravit
takze jak jsem se nakonec dopracoval k rozumnemu vysledku: nutno ladit pri ohratem motoru! vzdusnik (sroubek na boku co neni videt) jsem uplne zasrouboval a pote otevrel o 1otacku, doraz plynu (viditelny sroubek na boku s pruzinkou) jsem zasrouboval tak aby to nechcipalo a dalo se s tim jezdit. Najel jsem par km a podival se na svicku. Byla uhelne cerna, takze priliz bohata smes, vzdusnik jsem tedy pootevrel cca o 1/16ot a zase projel a pak zas kouknul na svicku. Kdyz je spravne tak ma byt hnedorezava, pokud je svetlejsi seda ci dokonce bila, tak je to uz priliz chude a vzdusnik je potreba privrit...
po dosazeni spravne barvy na svicce, jsem se zabyval dorazem plynu (viditelny sroubek s pruzinkou), otacky jsem snizil co nejvic aby to jeste nechcipalo (snizovani otacek se dela vysroubovavanim sroubku, zvysovani naopak), pak jsem vypnul motor (neslo to za tepla bez pridani plynu nastartovat) takze jsem postupne po kousku zasroubovaval, aby to nastartovat slo...
tim jsem dosahl nastaveni se kterym jsem spokojen, pokud jsem udelal neco spatne tak me prosim opravte a budu rad pokud sem napisete i neco k vymene trysky, jak na to a jak zvolit spravnou, nebot jsem upravoval vyfuk a zda se, ze by to vetsi trysku sneslo, jenze vse evidentne souvisi se vsim a tak mi neni treba jasne, podle toho clanku na scootlandu jak mit pri vybirani trysky otevreny vzdusnik - asi bych ho dal po svych zkusenostech doprostred doporucovaneho rozsahu, tedy cca na 1.5ot, ale to jsou ciste jen me spekulace...