od Kolohnát » 29 srp 2014, 07:17
Tady bych si dovolil oponovat
Každá viditelná oděrka snižuje prodejní cenu skutru a odrazuje potencionální zájemce o koupi a věřte nebo ne,vždycky nadejte čas jeho prodeje.
Ty zmiňované leštiče a lidi,kteří protože jezdí a díky tomu to nemají na háku si svoje stroje udržují,osobně velmi uznávám.Nemyslím tím takové ty pseudo bastlíře a-la dneska si přilepím z nudy chemoprenem přímo na lak vrtulku pro měření rychlosti větru nebo panáčka na pružince a bohužel se najdou i tací,co jsou schopni takové cypoviny rovnou přivrtat samořezkama,prostě tuzing.
Sami,když kupujete stroj se díváte na to,jak s ním bylo zacházeno a jak o něj bylo pečováno a čím víc,tím líp.Netvrdím,že chorobné leštění laku až na plast je zrovna košér,prostě s rozumem a dodržováním příručky nebo manuálu,ježdění po slušných cestách ne po lese,parkování na kulturních místech,záměrné vyvarovávání se rizika poškození(kuturní myslím to,že se tam pohybují lidé ne hovada,kterým je úplně šumák jestli tobě i sobě obtáhnou kapoty řidítkama nebo ne)
Já to beru zkrátka tak,že lidi co si své stroje opečovávají,drží se zdravé prevence a ...... je jakýkoliv šrám,že z toho týden nespí(ne to není nemoc) jsou pro společnost daleko větším přínosem než ti,co ten škrábanec na týden novém skutru koupeném od rodičů přelepí nálepkou "........." a jedou to položit do další zatáčky
P.s:Mám taky šrámy,ale ne moje a ...... mě to tak,že hned začínám uvažovat jak to co nejvíc a nejlíp dát do originálního,původního a co nejlepšího stavu