Od doby co jsem dal Malossi mi praskl první řemen (ten byl ještě měněný původním majitelem) A od té doby nikdy moc nevydržel. Navíc skútr akorát víc točí, víc žere a jede stejně. Všechno to ve variátoru akorát pak trpí. Nejspolehlivější jsou všechny stroje, ať už auta či motorky s originálními, netunigovými díly. To je snad logické a nemá cenu se o tom přít. Ty akorát snižují životnost různých komponent a spolehlivost
Jinak ten Malossi variátor proti tomu čínskému originálnímu variátoru je na tom o poznání hůře - různý otřepy, ostrý hrany, Malossi válečky vydržej cca 1000 km než se sjedou. (původní čínské ještě ani neměli pořádnou plošku - skoro žádnou).
Dám tam původní konfiguraci tzn. původní kontrastku, variátor, nechám teflonové 7g válečky Naraku které vypadají docela kvalitně. Taky nechám červené spojkové pružiny M-line a dám obyčejný řemen který pokud už se nebude přepínat silnou kontrastkou a přehřívat by měl vydržet snad více.
Ty původní díly když jsem je vyndával měli najeto cca 5000 km. Kontrastka je určitě dobrá a na stist velmi tvrdá (tvrdší než bílá Malossi která byla k Multivaru - tu jsem pomalu zmačkl k sobě jednou rukou i přes to že má o závit víc. Originál kontrastku zmačknu oběma rukama k sobě s obtížemi). Tělěso variátoru je jako nové, vyčištěné v ultrazvuku. Na to Malossi variátoru je po přejetí prstem na té ploše po které jezdí řemen cítit jemná drážka.
Díly v Baotianech asi nejsou takový mrdky na který jste zvyklý z jinejch strojů no