Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

ItalJet Formula 50 - modrý kouř

03 čer 2013, 10:19

Ahoj, nejsem znalý ve světě moto, ale dostal jsem tento skutr a ladím ho a ladím.
Mám tento problém:
Majitel tam dal 70ccm válec ale vyměnil i karbec, místo Dellorto je tam Arreche. Měl tam trysku 60 a skutr cukal a modre hulil, tak jsem tam dal 55 trysku, sice uz to necuka, ale kour stale modrej. Mám zkusit ještě tedy 50 trysku? Nebo na co bych se měl mrknout?
Kdyby byl někdo od Nymburka, rád ho tady přivítám, abych to doladil:-)
Předem říkám, že nemám zkušenosti, maximálně sundám karbec a vyměním trysku:-), s jehlou si nevím rady.

Díky za rady.

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

03 čer 2013, 10:40

Tak se koukni na svíčku, jakou má barvu.Na 70ccm si myslím, že je tryska č.50 dost málo.
Že modře hulí může být způsobeno 2T olejem.Může být starý nebo nekvalitní, nebo je ho tam moc,tzn.,že pokud předchozí majitel ještě navíc přimíchával olej do benzínu v nádrži, může to nadměrně hulit.Dneska koupíš bezkouřový olej, ale i ten trochu hulí.Každopádně prvně barvu té svíce, ať to nezadřeš :wink:

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

03 čer 2013, 11:21

Tak svíčka uplně mokrá a černá, takže co teď?:-), jinak teď jsem tam dal trysku 70tku.

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

03 čer 2013, 21:22

Jak velkej je tam karburátor ? Jsou na tom krom válce ještě nějaké další díly které jsou měněné.

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

04 čer 2013, 07:52

Arreche 17,5. Jinak výfuk i airbox origo, o jiných úpravách nevím. Zkoušel jsem trysky 75, 70, 60, 55, 50 a výsledek pořád stejný, při plynu to udusím, modrej kouř a prskání z výfuku. Mám ještě původní karbec DellOrto, ale ten tam byl ještě s původním válcem.

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

04 čer 2013, 08:04

A skútr normálně jezdil ? Nebo to začlo až po výměně válce s karburátorem ? To Dellorto je jak velký ? Kolínko v airboxu je vyndaný ? Jehla je na jakém zářezu ?

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

04 čer 2013, 09:04

Prý před výměnou jezdil uplne v pohode a kdyz mi ho dával, tak říkal jen že je třeba přetryskovat, zřejmě to nebude jen tím. Dellorto původní je 12 (snad dobře koukám). S jehlou jsem ještě nehýbal. Posílám jak vypadá airbox.
Jsem mu volal at naběhne a dá to dokupy:-), nebo někoho kdo je z okolí, aby na to mrknul, já tomu zas tak dobře nerozumím.
DSCN1733.JPG
DSCN1732.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

04 čer 2013, 09:10

Tak 12 mm je na 70 ccm málo,ta 17,5 mm je takový minimum na 70 ccm,takže tam nech ten co tam je a zkus tu jehlu a nebo jestli se v tom moc nevyznáš a postará se o to předchozí majitel,nbude to lepší.

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

20 čer 2013, 14:15

Takže chlapi, vše opraveno a jezdíme:-) Svíčka cihlová. Oprava vyžadovala toto: Odblokovat zaseknutý plovák, nová svíčka a tryska.
Ale nyní mám další problém, sekla se mi přední brzda a kolo je stále zabržděné. Deska je zcela na kotouči, ale jak se s tím nehýbalo, tak ty imbus šrouby nejdou uvolnit. Jdu na to dobře? Nebo co bych měl udělat? Připomínám je to ItalJet Formula 50, resp. 70ccm.
Odeslat odpověď