Díky za odpověď,ale v tom případě nechápu proč se ta kontrolka rozsvítí právě při vytočení motoru k maximum?Mimochodem to resetování se provádí nějak přes řídící jednotku?Já tam mám návod kdy se zmáčknou obě tlačítka ovládaní displeje,otočí se klíčem do pohotovostního režimu,pak se zas otočí zpátky a tak se to opakuje 2x a kontrolka přestane svítit.Jenomže pak se zas roszvítí právě při tom vytočení.
Tak prostě nevím čím by to mohlo být.Nechci ani pomyslet že by v tom servisu žádný řemen nevyměnili a napsali jako vyměněný.To by ovšem stejně neřešilo záhadu s kontrolkou
7.1.2014 edit:Takže jsem zkusil kontaktovat jin autorizovaný servis a zde mi bylo sděleno že : Opotřebení řemene se pravděpodobně vyhodnocuje podle rychlosti vozidla , otáček a pozice motoru a podle ujetých km. Poté vše vyhodnocuje řídící jednotka.
Dále tam bylo připsáno že tenhle problém můžou způsobovat neoriginální díly na variatoru.Což by odpovídalo tomu co mi řekl tehdy ten kamarád co jsem to od něj kupoval.Bohužel jsem ho musel zkontaktovat znova,aby mi upřesnil přesně co mu tehdy řekl mechanik.Tímto se omlouvám že jsem špatně definoval co mu tehdy řekl.Byly tam totiž dány neoriginální válečky a ty údajně způsobují to že při vytočení motoru se to nechová uplně jak při originálech a tím pádem řídící jednotka vyhodnotí asi podle nějakého výpočtu jako chybu.