Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
11 led 2014, 20:11
Mohlo by tam něco být,nějakej název.
12 led 2014, 10:34
Mimochodem je nějaký rozdíl mezi Sw t400 a FJS 400?Je to jen tak že si tu motorku každý značí jinak a nebo je to jiný skutr?
12 led 2014, 11:04
SW-T
SW.jpg
FJS
FJS.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 led 2014, 11:16
Díky,takže počítám že to sw T400 jsou novější modelové ročníky a nahradily fjs 400.Chápu to dobře?
12 led 2014, 12:57
Lee h.: Gramaz originalnich valecku a sirku noveho remenu, ti sdeli "normalni" (nekde s ti taky delaji drahoty) znackovy servis. Rozdil mezi modely Silver wing 400 a SW-T400 je podle mne jen esteticky (jine plasty, budiky) motor bude stejny. Ale tyhle vsechny rozdily, ti sdeli vyse zmineny znackovy servis Honda.
12 led 2014, 15:00
Ok zkusím,já jsem už odeslal nějaké dotazy tak snad se vyjádří.Jinak myslím si že šířku řemene mám správnou a kolega Tuner vychází ze šířky řemene pro silver winga,ale 600.A tam by měl být širší řemen.To samé bude asi i u válečků a budou tam podle mě lehčí než 26g,ale určo těžší než ty 18g co mám.Třeba pro burgmana 400 se prodávají v tonáži 18-21 g v náhradě.Psal jsem jednomu člověku co prodává celý variátor přímo z ročníku co mám a ten psal že ty co tam jsou a jsou to nejspíš originály váží 23g.Což by mohl být trošku problém ve shánění v náhradě.
EDIT:
Takže po zjištění že mi motoservisy nejsou schopni zjistit váhu válečků,protože to tam není napsané což jsem si i ověřoval.Je tam pouze rozměr,tak jsem se rozhodl že koupím originální.Bohužel byla to pálka,ale už jsem to chtěl konečně vyřešit.Ty originální váží cca 25 g což byl rozdíl 7g na váleček.Namontoval jsem to a jel jsem to projet dnes na dálnici a kontrolka se nerozsvítila ani při 160 km/h tachometrových.Tudíž problém vyřešen.Markantní rozdíl byl i v otáčkách vůči rychlosti a tak sedí to co bylo řečeno že tahle kontrolka nefunguje na principu hloupého počítadla,ale porovnává i otáčky s rychlostí.Teď jsem se při maximálce vůbec k červeným otáčkám ani nepřiblížil a byl jsem cca o 1000 otáček níže.
02 zář 2014, 10:18
Kontrolka V-Belt funguje i jako "počitadlo" protože u moji SW T 400 se přesně ve 24 000 km rozsvítila, dle manuálu je při 24 000 km doporučena výměna řemenu.Ale evidentně teda skůtr vyhodnocuje i další věci ohledně řemenu a je to tím signalizované.Díky za info.
02 zář 2014, 22:20
Jo vsak funguje i jako pocitadlo, ale nejenom to.
09 lis 2015, 12:43
Tak se mi včera na SW-T400 rozsvítila už po tachometrových necelých 16000 km. Je to divné, psal jsem do Hondy Jarov, jestli mi potvrdí, že je podle VIN skutečně od nich. Jestli ne, může to být stočené, což by mě štvalo, ale snad mě prodávající nepodvedl. Napíšu sem výsledek, snad mi odepíší.
-- 09 lis 2015, 11:53 --
Jo, a jak jsem teď pročetl vlákno, tak potvrzuju, že se rozsvítila na dálnici, kde jsem krátkodobě jel asi 140. A válečky mám vyměněné za Dr. Pulley, z čehož nemám radost. Zastávám názor, že když něco funguje, nemá se do toho člověk sr*t. Můj táta říkával "výrobce není žádný blbec", tak ví, co tam patří.
Jak to vidíte? Zresetovat kontrolku a hlídat si 24 000 km?
-- 09 lis 2015, 12:04 --
Tak původ mi na Jarově obratem ověřili a souhlasí podle nich i kilometry. To jsem rád a chválím před nastoupenou jednotkou!!!
Takže z toho plyne to, že se do variátoru nemá cpát, co tam nepatří. No jo...
09 lis 2015, 20:17
To máš těžko. Výrobce to poskládá tak, aby šla spotřeba ruku v ruce s užitnou hodnotou. Jenomže někteří tuneři chcou z motoru vyždímat víc a tak tam dají něco jiného, ale vše je na úkor něčeho. Tady tenhle problém vlastně ani problémem není. Jedná se jen o vizuální vadu. Já to řešit musel kvůli prodeji, protože těžko někomu tohle vysvětlíte , aby vám uvěřil. Já bych taky nevěřil a dal ruce pryč od stroje kde se rozsvěcuje kontrolka. Ale tohle byla tehdy koupě od kamaráda za dobrou cenu tak jsem to vzal. On tam dal tu náhradu jen kvůli ceně, protože origo válečky jsou celkem pálka …
10 lis 2015, 12:30
Díky, přesně tak, něco za něco. Pro mě není nad originál, nevím, proč z SW-T ždímat víc, výkon má dostatečný. Snad leda ta cena...
Takže to zresetuju a uvidí se. Prosím, můžete někdo napsat polopaticky přesný postup? Díky moc.
10 lis 2015, 13:28
1. turn the ignition off
2. press both buttons on the scooter's display
3. hold the buttons pressed and turn the ignition on
4. keep holding the buttons until the v belt indicator starts to blink
5. release both buttons
10 lis 2015, 13:52
Díky moc, večer to dám. Pro technické věci je angličtina zlatá, 100x lepší než "odborný překlad" do češtiny.