No to je tedy síla, podobný vlákno je z hlediska vyhledávání jakýhokoliv dříve řešenýho problému už opravdu naprosto k ničemu, člověku prostě nezbývá, než vložit dotaz na konec a doufat, že se na něj znalci nesesypou s tim, že tohle se už tady třikrát řešilo na stranách 121, 267 a 458.
Jak to tady ale zatím pozoruju, místní komunita je mimořádně tolerantní a přátelská (pravý opak motorkari.cz, čest výjimkám), takže není třeba se podobných výčitek bát. Spíš je škoda, že nováčkovi zůstane ukrytá spousta různých užitečných rad a ověřených řešení závad, který by ho mohly zajímat, ale nikdy se k nim nedostane, protože pročítat vlákna o 50 a víc stránkách se prostě nikomu nechce. Ideální by bylo, kdyby na téma populárních modelů fungovaly 3 vlákna - 1) volná diskuze ("
dneska jsem si koupil novej skútr xy a jsem z něj nadšenej"; "
přemýšlím o nálepce s Batmanem, co vy na to?"; "
dneska jsem byl na skútru poprvý v Krkonoších" atd.), 2) technický dotazy ("
chcípá mi motor, co mám dělat?") a 3) samostatný, zamčený vlákno s jednim souhrnnym postem vytvořenym nějakym znalcem příslušnýho modelu, kde by byly vypsaný základní poruchy a jejich řešení, svolávací akce, údržba, tipy na ozkoušený příslušenství a náhradní díly apod. Rozdělení témat ve smyslu bodu 1) a 2) už tady třeba u toho PCXka funguje, splnit bod číslo 3) by byl samozřejmě největší problém, protože to je tuna práce pro někoho, kdo ten model perfektně zná a navíc má načtený ty ostatní nekonečný vlákna.
medved.m:
Tak samozřejmě... A navíc se mohou SHčkem důstojně přepravovat i osoby vyšší než 165 cm, aniž by přitom vypadaly jako medvěd na jednokolce v ruskym cirkuse.