Když najdu fotky rozebraných variátorů, tak je vidět že jde řemen podstatně více nahoru než mě.. Navíc pokud má nějaký skůtr omezovač, tak je to často řešeno kroužkem ve variátoru.. Sice tam žádný kroužek nemám, ale chová se to jako by tam byl... 3mm škvíra...
Zkusil jsem jet s odpojeným filterboxem, zkusil jsem opět rozebrat do šroubku karburátor.. Na stojánku motor točí takřka dvojnásobné otáčky, než vytáhne za jízdy... Na stojánku je vidět, že šoupě karburátoru se zcela otevírá.. Zkusím nějak vymyslet, jak vypozorovat chování šoupěte za jízdy..
Jinak jsem zkoušel odpojit EGR, různě zkontrolovat podtlaky.. a žádná změna.. Pořád vytáhne max. 60 a to je na hraně, pokud jedu proti větru, více než 50 nejede.. Do kopce se ovšem rozjede i s mými 100kg bez jakéhokoliv problému..
Jasně.. s tou kontraskou to je kravina.. Spíše se to chová, jako by byla naopak moc tvrdá... Nejde motor do otáček.. Ale pochybuju že by jí někdo měnil, vše je na skůtru originál a podle toho jak vypadá, tak je tam dlouho.. Nicméně i s trvrdou kontraskou bych nakonem měl dosáhnout max rychlosti... Sice pomaleji, ale měl...
Mimochodem ve filterboxu je na separátní hadičce z karburátoru takový mosazný bazmek.. Víme k čemu to slouží??
Jinak díky za reakci.. prostě na to CHCI přijít
macman
-- 28. 7. 2015 19:35 --
Tak jsem se snažil znovu to pochopit s tou kontrastní pružinou... Není to naopak??? Moc měkká pružina znamená, že se variátor má malý protitlak a dříve se roztahuje.. Takže bude mít stále zařazen těžký převod, takže nepůjde do otáček a bude pomalý rozjezd.. Sice by to nemělo ovlivnit maximální rychlost, ale při mých 100kg by byly malé otáčky znamenaly malý výkon a té rychlosti by skůtr nemohl dosáhnout...
začínám se v tom zamotávat... ale z principu bych čekal toto chování...
macman