Mně přijde divný to ABS. Nechápu jak ABS může způsobovat brousící zvuk o železo naprosto náhodně bez brždění. To mi přijde, že to muselo být to ložisko. Světla jsem nikdy z vnitřní strany neviděl, tak nemohu soudit, co vše se na nich může uvolnit způsobem, jako kdyby se v těle skútru něco mlelo tak, že to s ním i jemně cloumá. Trošku mám z toho pocit, že to částečně zkoušeli způsobem pokus/omyl, páč sami nevěděli, kde je problém.
A jo no, ty ceny jsou prostě nesmyslný. Teď u nich budu měnit kotouč, páč je už sjetej a ten stojí 5k. Zároveň to vychází i na výměnu zadní brzdy, páč je už taky na doraz, destičky taky, takže teď mě to se vším všudy bude stát tak desítku. V listopadu mi končí u něj záruka a pak se jim už na 6k km prohlídky vyseru a vše se buď naučím sám a nebo nechám skútr už dojezdit. Protože např. ventily každých 6k km jsou totální nesmysl a myslím, že i po 12k, což já nechávám dělat po těch 12k. A za ventily si účtují 2,5k. Už jsem slyšel od někoho, že má najeto 50k km a na ventily ještě nebylo sáhnuto a vše v pohodě. Ten servis to prostě jen tak nastaví pro blbý, aby jim pak vydělávali prachy. Bohužel já. Páč na to nemám prostory a bojím se, že něco dojebu. Ale po záruce se vše už naučím.