Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
08 čer 2024, 11:04
Jen ze zvědavosti se zeptám,ten variátor ti měnili na záruku?,nebo to berou jako spotřební materiál při tvých kilometrech.
08 čer 2024, 12:54
adacarp píše:Jen ze zvědavosti se zeptám,ten variátor ti měnili na záruku?,nebo to berou jako spotřební materiál při tvých kilometrech.
Na záruku. Zadarmo. Ale cenu za materiál mi ukazovali. Materiál stál necelých 10k, plus s prací by to bylo asi 11k. Ale bylo na záruku, takže zadarmo. Honda nemá záruku na kilometry. Čistě časovou. To znamená, že i kdybych měl nájezd 100 tis. km a ještě neuplynuly 2 roky, tak opravu bych měl na záruku. Ale je třeba servisovat pořád v Hondě.
08 čer 2024, 15:24
Ano ten variátor stojí fakt okolo 10tis a nájezd má 50 až 60 tis.komplet spojka stojí přes 20 a dáš na ní tak 80 až 100tis.To jsou dobrý,že to vzali na záruku.Vím že nemají kilometrový proběh,jen roky berou,ale aj tak.Je zase pravda,že co najedeš ty,najede minimum lidí.
08 čer 2024, 16:52
adacarp píše:Ano ten variátor stojí fakt okolo 10tis a nájezd má 50 až 60 tis.komplet spojka stojí přes 20 a dáš na ní tak 80 až 100tis.To jsou dobrý,že to vzali na záruku.Vím že nemají kilometrový proběh,jen roky berou,ale aj tak.Je zase pravda,že co najedeš ty,najede minimum lidí.
Hmm, tak až umře spojka, tak asi koupím nový skútr. I tak začínám silně uvažovat o tom, že koupím ještě jeden skútr jako záložní, kdyby jeden musel do servisu, protože tohle je na pytel, když to na tom servisu může být klidně měsíc. Nemám čas měsíc, ani tři týdny.
Taky je fakt, že už jsem na tom ježdění celkem závislej. Vždycky rozvážím 12 hodin denně, 7 dní v kuse a pak 8 dní volno. Těch 7 dní prakticky na tom skútru žiju a jsem hrozně zvyklej na tu jízdu a baví mě to a najednou nemůžu jezdit a nevím, kdy mi ho vrátí spravený. Taky jsem s tím skútrem hodně zažil, tak už mi i celkem přirost k srdci. Proto mám z toho depku ne jen kvůli tomu, že nemůžu pracovat.
08 čer 2024, 20:54
No ve tvém případě mít záložní stroj je možná dobrá úvaha,vzhledem k tomu,že to máš výrobní prostředek.Já mám kde,vybavení dílny,tak si jsem schopen hodně věcí opravit sám,a díly origo Honda mi přijdou max třetí den když něco potřebuji.Mimo rozděláni motoru si opravím vše,trochu slabší by byla asi elektrika.Vím o čem píšeš,já to nemám výrobní prostředek a jezdím taky rád,auto jsem odstavil,s ním občas jezdí paní,já od doby co mám skútr,tak auto používám jen leden a únor.
08 čer 2024, 21:51
adacarp píše:No ve tvém případě mít záložní stroj je možná dobrá úvaha,vzhledem k tomu,že to máš výrobní prostředek.Já mám kde,vybavení dílny,tak si jsem schopen hodně věcí opravit sám,a díly origo Honda mi přijdou max třetí den když něco potřebuji.Mimo rozděláni motoru si opravím vše,trochu slabší by byla asi elektrika.Vím o čem píšeš,já to nemám výrobní prostředek a jezdím taky rád,auto jsem odstavil,s ním občas jezdí paní,já od doby co mám skútr,tak auto používám jen leden a únor.
Ale na skútru se prostě dá úplně normálně jezdit i v zimě a v dešti taky. V dešti bych to dokonce doporučil. Líp tě to vycvičí v jízdě na tom skútru tím, jak musíš být opatrnější v zatáčkách a tak. V zimě bych prostě jen nejezdil na sněhu a ledu. I to se mi poštěstilo a to prostě nedoporučuju. A ne dobrovolně jsem ve sněhu nejel. Normálně jsem v zimě rozvážel a najednou chumelenice a já byl 15 km od domova. Sníh začal nabývat a já jel po sněhu a jak silně sněžilo, tak jsem musel každých 5 vteřin stírat sníh z plexi na helmě, jinak jsem doslova nic neviděl. Nízká teplota nebo mokro ale fakt problém není. V nejnižší teplotě ve které jsem jezdil bylo -9°C. Jako neříkám, že to nechce trochu koule, ale když se dobře oblečeš, je to ok. Jen je blbý, že se dost mlží plexi na helmě. Chce to mít trochu pootevřený. On jak ti ten ksicht trochu omrzne a vyrovná se teplota s venkem, tak už se to tolik nemlží. No a sloní uši na řidítka. Já auto absolutně nechci. Chtěl bych si ale našetřit na nějakou pořádnou motorku. Nějaký cruiser.
Pokud jde o druhý skútr, tak dost možná k tomu dojde. Ale prostě nemám ani garážový stání. Současný skútr přivazuju ke značce před barákem takovým přehnaným řetězem. Další akceptovatelná značka pro skútru je z druhé strany baráku. Další varianta je to nepřivazovat a nechat jen se zamčenými řidítky. Protože spousta lidí to tak prostě nechává, ale já nevím. Mám o to strach. A u toho neaktivního skútru bych asi musel brát v zimě domů baterku z něj.
08 čer 2024, 23:03
Máš pravdu,já dělám od oběda do půlnoci,proto prosincem končím,kvůli sněhu.Párkrát už jsem domů za sněhu jel,a to se fakt nedá,na moto to dávkuješ spojkou,tady to nejde je to o hubu proto jsem řekl do prvního sněhu a dost,což u nás vychází cca do konce roku.Déšť mi nevadí mám kvalitní hadry,sloní uši nepoužívám,ale tříprstové rukavice od Rukky jsou pecka.No motorku kašli,přijdeš o výhody skútru,kup honda xadv750,to je můj top stroj,snad někdy bude?,ale cenu to má brutální, tak si říkám jestli mi to dává ekonomický smysl?nevím.
09 čer 2024, 00:40
adacarp píše:Máš pravdu,já dělám od oběda do půlnoci,proto prosincem končím,kvůli sněhu.Párkrát už jsem domů za sněhu jel,a to se fakt nedá,na moto to dávkuješ spojkou,tady to nejde je to o hubu proto jsem řekl do prvního sněhu a dost,což u nás vychází cca do konce roku.Déšť mi nevadí mám kvalitní hadry,sloní uši nepoužívám,ale tříprstové rukavice od Rukky jsou pecka.No motorku kašli,přijdeš o výhody skútru,kup honda xadv750,to je můj top stroj,snad někdy bude?,ale cenu to má brutální, tak si říkám jestli mi to dává ekonomický smysl?nevím.
Ale jakmile roztaje sníh, tak zase můžeš jezdit. Což bývá někdy i v řádu pár dnů. Prostě nejezdi jenom jakmile napadne sněhu jak na Alpách. Ale jak roztaje, tak zase jedeš
Když mně se líbí cruisery. Navíc taková Honda Rebel 1100 má DCT. To je jak skútr ve tvaru cruiseru.
10 čer 2024, 21:00
Jo dělam to stejně. Pokud neni snih nebo led, tak jedu. A v praze je takovych dni tolik, že by to jeden spocital na prstech jedné ruky. Alespon v poslednich letech. No jsem zvedavej na co v servisu přijdou. Já jsem poslední dobou nějak přičichl k supermotu, takže za mě je ideální motorkou právě motard. Je to lehký, obratný, táhne to když za to vezmeš a je s tím zábava i ve městě a v malých rychlostech. Na rozsíl od supersportu a nakedů. Kdyz to polozis tak ses tim nic nestane, nahradni sada plastu na to obvykle stoji do 5000 kč a celopolep zhruba podobne. Vsechno je snadno pristupny takze delat na tom samo domo servis je jedna radost… za me urcite lepsi jak nejakej predrazenej x-adv 750. Ale priznavam, že nebyt tak nesmyslne drahej, lákal by mě taky.
12 čer 2024, 15:44
Skútr pořád v servisu. A rezervoval jsem si druhé PCX kvůli těmto případům, jako záložní. Taky bych rád občas na něm někam vyjel. Což jsem doteď nedělal, protože jsem si říkal, že ten skútr musím šetřit na práci. Se dvěma skútry už to půjde. Jenže prodejce říkal, že momentálně nemaj nějakou tu věc na registraci skútru. Už si nepamatuju co. Bude to prý snad od pondělka. Takže bych teď dostal jen tu zelenou dočasnou registračku, se kterou jde tak maximálně odjet z prodejny. To je mi k prdu, já potřebuju jezdit. Takže stejně zatím nejezdím. A čím dýl nemůžu jezdit, tím větší mám depku a už mi z toho celkem jebe. Dřepím jen doma, čumím na seriály, občas se jedu projet na kole (aspoň je hezky) a prostě jen čekám. Potřebuju vydělávat. Musím a chci jezdit. No každopádně pak napíšu, jak to s tím mým teď už fakt parťákem dopadlo a co bylo příčinou. Chudák hodně pracuje a hodně toho zažil.
Mně se v poslední době zamlouvá Honda Goldwing. Monstrum. Ale já bych právě jednou rád na motorce cestoval někam daleko. Na to mi to přijde ideální. Všude o tom básní, jak je to dokonalá motorka. Ale cenově je to x-adv 750 x 2 a ještě by chybělo. Takže totální šílenost.
12 čer 2024, 16:49
Jo dej pak vědět co bylo příčinou problému. Na tu zelenou značku z prodejny můžeš jezdit měsíc,plus musíš mít u sebe fakturu o nákupu.
-- 12 čer 2024, 15:57 --
Jo tak oprava,platí jen 10dní.
12 čer 2024, 18:18
Osobně tipuju ložiska v kolech.
Na zelenou RZ jen 10 pracovních dnů, tak tak.
02 črc 2024, 09:42
Určitě se vyplatí nechat to prověřit v servisu, ale zkusil bych nejdřív vyměnit ložiska v předním kole. Mohlo by to být ono, protože to často způsobuje podobné zvuky a vibrace. Měl jsem podobný problém a nakonec to opravdu bylo ložisko. Koupil jsem nové ložisko na
https://srotas.sk/nahradne-diely-na-motorky/casti-zavesenia/loziska/mark-honda-1/model-pcx-2010/. Držím palce, ať to vyřešíš rychle.
09 črc 2024, 13:39
Tak skútřík mám zpět od 1.7. Neměl jsem čas napsat, protože jsem musel jezdit jak splašenej.
ABS bylo v řiti - vyměněno
Ložisko předního kola v řiti - vyměněno
Přední světla uvolněna nebo něco na nich - vyměněna.
Ta přední světla údajně způsobovala to bouchání a cloumání se skútrem při jízdě.
Cena za opravu 0 kč. Oprava v záruce. Při 56000 km. Věřte nebo ne
A mám teď dva PCX kvůli případům jako byl tento.
09 črc 2024, 17:07
No tak hlavně že je skútr doma a zase může vydělávat.S tím předním světlem nevím, ale je to prakticky jedno,když to cvakala Honda,tak ať si vymění co uznání za vhodné,lépe pro tebe.Ovšem jako zákazník po záruce bych to platit nechtěl,přední světlo plus kostku ABS vidím tak cca plus mínus 40tis.