Na záruku. Zadarmo. Ale cenu za materiál mi ukazovali. Materiál stál necelých 10k, plus s prací by to bylo asi 11k. Ale bylo na záruku, takže zadarmo. Honda nemá záruku na kilometry. Čistě časovou. To znamená, že i kdybych měl nájezd 100 tis. km a ještě neuplynuly 2 roky, tak opravu bych měl na záruku. Ale je třeba servisovat pořád v Hondě.adacarp píše:Jen ze zvědavosti se zeptám,ten variátor ti měnili na záruku?,nebo to berou jako spotřební materiál při tvých kilometrech.
Hmm, tak až umře spojka, tak asi koupím nový skútr. I tak začínám silně uvažovat o tom, že koupím ještě jeden skútr jako záložní, kdyby jeden musel do servisu, protože tohle je na pytel, když to na tom servisu může být klidně měsíc. Nemám čas měsíc, ani tři týdny.adacarp píše:Ano ten variátor stojí fakt okolo 10tis a nájezd má 50 až 60 tis.komplet spojka stojí přes 20 a dáš na ní tak 80 až 100tis.To jsou dobrý,že to vzali na záruku.Vím že nemají kilometrový proběh,jen roky berou,ale aj tak.Je zase pravda,že co najedeš ty,najede minimum lidí.
Ale na skútru se prostě dá úplně normálně jezdit i v zimě a v dešti taky. V dešti bych to dokonce doporučil. Líp tě to vycvičí v jízdě na tom skútru tím, jak musíš být opatrnější v zatáčkách a tak. V zimě bych prostě jen nejezdil na sněhu a ledu. I to se mi poštěstilo a to prostě nedoporučuju. A ne dobrovolně jsem ve sněhu nejel. Normálně jsem v zimě rozvážel a najednou chumelenice a já byl 15 km od domova. Sníh začal nabývat a já jel po sněhu a jak silně sněžilo, tak jsem musel každých 5 vteřin stírat sníh z plexi na helmě, jinak jsem doslova nic neviděl. Nízká teplota nebo mokro ale fakt problém není. V nejnižší teplotě ve které jsem jezdil bylo -9°C. Jako neříkám, že to nechce trochu koule, ale když se dobře oblečeš, je to ok. Jen je blbý, že se dost mlží plexi na helmě. Chce to mít trochu pootevřený. On jak ti ten ksicht trochu omrzne a vyrovná se teplota s venkem, tak už se to tolik nemlží. No a sloní uši na řidítka. Já auto absolutně nechci. Chtěl bych si ale našetřit na nějakou pořádnou motorku. Nějaký cruiser.adacarp píše:No ve tvém případě mít záložní stroj je možná dobrá úvaha,vzhledem k tomu,že to máš výrobní prostředek.Já mám kde,vybavení dílny,tak si jsem schopen hodně věcí opravit sám,a díly origo Honda mi přijdou max třetí den když něco potřebuji.Mimo rozděláni motoru si opravím vše,trochu slabší by byla asi elektrika.Vím o čem píšeš,já to nemám výrobní prostředek a jezdím taky rád,auto jsem odstavil,s ním občas jezdí paní,já od doby co mám skútr,tak auto používám jen leden a únor.
Ale jakmile roztaje sníh, tak zase můžeš jezdit. Což bývá někdy i v řádu pár dnů. Prostě nejezdi jenom jakmile napadne sněhu jak na Alpách. Ale jak roztaje, tak zase jedešadacarp píše:Máš pravdu,já dělám od oběda do půlnoci,proto prosincem končím,kvůli sněhu.Párkrát už jsem domů za sněhu jel,a to se fakt nedá,na moto to dávkuješ spojkou,tady to nejde je to o hubu proto jsem řekl do prvního sněhu a dost,což u nás vychází cca do konce roku.Déšť mi nevadí mám kvalitní hadry,sloní uši nepoužívám,ale tříprstové rukavice od Rukky jsou pecka.No motorku kašli,přijdeš o výhody skútru,kup honda xadv750,to je můj top stroj,snad někdy bude?,ale cenu to má brutální, tak si říkám jestli mi to dává ekonomický smysl?nevím.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků