Zdar,
princip bude porad stejnej. Nestartuje, protoze tam neni benzin. Myslim, ze to funguje asi takhle:
1, Tim jak otacis motorem, vznika podtlak, ktery otevira privod paliva (podtlakovy ventil)
2, Kdyz je kohout otevreny, proudi palivo do karburatoru
3, Kdyz je motor studeny, je zapnuty automaticky sytic.
4, Pak uz proudi palivo do valce a tam to vsechno bouchne.
5, Skutr je v plamenech a ty mas co delat aby jsi utekl z garaze
Takze moznosti nasledujici, spatny podtlakovy ventil (muzes premostit pro test), spinavy karbec, spatny sytic.
Zacal bych tim, ze bych to vse dukladne vycistil.
Bohuzel omlouvam se, ale nevim, jak funguje vstrikovani paliva
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.