Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

11 pro 2011, 18:33

Mám starou Hondu Lead 80 a taky menší (dost velký) problém. Při rozjezdu když je studený motor tak to jede bez problémů ale jakmile se trošku zahřeje a chci se rozject tak začne motor prostě "chcípat" :cry: jakoby nedostatek paliva nebo nevím ale když je studený tak jede jak hodinky. Taky se mi to stává když jedu a chci ject do kopce se zahřátým motorem a taky chcípá tak nevím čím by to mohlo být. Můžete mi poradit ? Děkuji :?

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

12 pro 2011, 11:14

No zkus se podívat na automatický sytič. To vypadá naopak, jako když má moc šťávy. Že by sytič nevypnul?
Ale je to jen dohad.

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

12 pro 2011, 12:29

Taky me to napadlo...vyndat sytic a zkusit, jak to pojede bez nej :) ale tedka uz je hodne zima a pokud nemas teplou garaz, bude se to blbe startovat...

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

12 pro 2011, 18:57

ok a kde ho najdu ? :D

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

12 pro 2011, 21:20

Na karburatoru...takova cerna vecicka s dratama :) zapichnuta do karbce, jakoby fajfka :) mam ten dojem :)

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

15 pro 2011, 20:17

Zkus jinou svíčku. To je nejjednodušší. Tím sytičem to nebude

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

07 led 2012, 16:56

hledal jsem ten sytič ale ani manuál ani automat tam neni :shock: je mi to divný že ho všichni mají ale já ne. je to vůbec možné nemít sytič ?

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

07 led 2012, 17:27

to bys poznal,když ho nastartuješ studenej,běží motor na vyšší otáčky,když ho necháš stát na stojanu a běžet,měl by si za chvíly sám ubrat,pokud ano,je zřejmě sytič v pořádku.Vzduchový filtr,respektive ten jeho obal,kdyby to bylo někde prasklý nebo povolený,přisával by si vzduch,pod plynem to má takovej jakoby hlubší zvuk a motor nechce do otáček.Nebo spadlá jehla,jako jsem to měl ted já,na volnoběh v pohodě ale při přidání plynu to okamžitě chcípalo.A nebo se Ti to jen zdá,ze 650 na 80 to musí připadat,že to nejede vubec :D :D Já včera taky,dám plnej plyn a nic se neděje,než se Matýsek rozkejval,na Burákovi bych byl už za Kolínem :D :D :D

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

08 led 2012, 21:13

přesně takhle je to stěma otáčkama ale když sem rozebral karbec tak tam vůbec nikde nebyl žádný kabel a už vůbec tam prostě ten sytič neni :D :D

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

08 led 2012, 21:28

já to neznám,ale není to stříkačka?Pak by to sytič nemělo :mrgreen:
Naposledy upravil tatík dne 09 led 2012, 07:21, celkově upraveno 1

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

08 led 2012, 21:58

Dělalo mi to taky a bylo to svíčkou. Studený sem to nadlábnul a když sem přidal plyn, tak to zdechlo. Po příjezdu na svěla, sem zastavil a musel znovu nastartovat a tak. Děsný a když sem dal novou svíčku, je klid. :roll: :wink:

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

08 led 2012, 22:39

tatík: já se v tom moc nevyznám ale mám dojem že pokud to má karbec tak to nemůže mít přímý vstřikování,nevím co je na tom pravdy ale podle mě to na stříkače nevypadá :D

hagrid: asi koupím teda novou a uvidíme no :wink:

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

08 led 2012, 23:30

Že by nesprávná tepelná hodnota svíčky? Chce to zjistit co tam má bejt a podle toho pak koupit.

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

09 led 2012, 07:28

a co jestli mu to předtím jezdilo normálně a pak si najednou motor vzpomene,že má nesprávnou svíčku a přestane pracovat.?Pokud se v tom tedy někdo nevrtal.Studená by nevadila a na moc teplou by mu to zase v tomhle počasí nechytalo a nebo blbě a po velkým trápení.Ale když zjistí,co tam má být a dá novou,tím nic nezkazí,to je fakt..

Re: Honda Lead 80 - zahřátý chcípá

09 led 2012, 11:09

Já na tu svíčku najel přes 12tisíc a mělo to být okolo 6, proto začala zlobit. I tak vydržela dost. A přišlo to zničeho nic najednou... I kdyby to tím nebylo, svíčka není tak drahá a nic se tím nezkazí. Aspoň se to vyloučí a může se hledat jinde :-)
Odeslat odpověď