to bys poznal,když ho nastartuješ studenej,běží motor na vyšší otáčky,když ho necháš stát na stojanu a běžet,měl by si za chvíly sám ubrat,pokud ano,je zřejmě sytič v pořádku.Vzduchový filtr,respektive ten jeho obal,kdyby to bylo někde prasklý nebo povolený,přisával by si vzduch,pod plynem to má takovej jakoby hlubší zvuk a motor nechce do otáček.Nebo spadlá jehla,jako jsem to měl ted já,na volnoběh v pohodě ale při přidání plynu to okamžitě chcípalo.A nebo se Ti to jen zdá,ze 650 na 80 to musí připadat,že to nejede vubec
Já včera taky,dám plnej plyn a nic se neděje,než se Matýsek rozkejval,na Burákovi bych byl už za Kolínem
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300