Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

17 dub 2012, 17:50

Mám Hondu Lead 80 ( rok výroby nevím ale je to ten nejstarší vyráběný kus ) problém mám s vyšší spotřebou a to když naleju plnou nádrž (asi 5litrů) tak mi to ujede jen pár desítek kilometrů (50Km) a nádrž je úplně suchá přitom nejezdím agresivně do vysokých otáček. Jinak je to karburátor a obsah 79ccm. Kde je ten problém ? jak mám snížit spotřebu ?

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

17 dub 2012, 18:34

to ti to musi snad nekde ch..... bokem ne? nemivas kaluže? to neni mozny aby to tak bastilo a newbo ti nekdo krade benzin coz v dnesni době není nic zvlastniho
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:36, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů. Citace posl. příspěvku.

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

17 dub 2012, 18:54

10L/100 Km na 80 ccm skútru? Neleješ to vedle?
Vydělej svíčku a mrkni na ni, ta musí být snad jak uhel...Jak dlouho to stálo? To musí být 2T když je to tak starý ne? Olej jsi míchal s palivem nebo je zvlášť? Vyměnil jsi ho po odstávce, nebo na něm jezdíš delší čas a spotřeba šla nahoru teď najednou? Když chceš pomoc tak musíš napsat hned víc informací, my ti do garáže nevidíme takže nevíme co se s tím skútrem dělo, jak jezdil atd atd...

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

17 dub 2012, 19:12

:D Mám pro tebe jedno řešení :D , prodám ti sixteena a budeš jezdit za 2,7 L :wink:

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

17 dub 2012, 19:25

Ten Lead má manuální sytič?

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 14:47

Takže, je to v garáži a jezdim na něm jenom rekreačně pro zábavu ale jakmile třeba jedu pár km a najednou je nádrž poloprázdná tak je to divný. Sytič to nemá vůbec. Je to 2T a míchám to s olejem aby se to nezadřelo a ještě je tam nádobka na olej zvlášt. Je to docela starý (asi 29let) nevím přesně a najeto to má kolem 77000 :D

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 15:15

S tímhle stářím a kilometry je to na generálku motoru, ne ? Osobně bych vsadil na připečené pístní kroužky. Už tu někdo zmínil svíčku. Takže vyndat a když bude jak uhel, je to vodítko. Myslím, že kdyby byl sytič stále aktivní tak za tepla by motor moc nejel a dusil se, nebo se pletu ? Jaký to má odpich, jak jede ? Podle mě bude i výkon hodně podprůměrný = opět kroužky (malá komprese, tlak ve válci jde do háje...)

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 16:19

Tomuhle říkáš "vyšší spotřeba" ? Být 1 dubna, mohla by to být pravda :mrgreen: . To snad ani nelze. Vždyť za tebou by to muselo vypadat jak za tankem při zadýmování !

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 19:11

Jak píše angel, nejlíp uděláš když sundáš válec a zkontroluješ stav, asi to bude chtít výbrus, nebo nový kroužky minimálně. Taky gufera už můžou být po smrti. Asi to bude vzducháč, takže demontáž by neměla být zas tak obtížná. Při 77 tis. už to má nárok na generálku.
Kdyžtak hoď nějakou fotku, docela by mě zajímalo jak vypadá a v jakým je stavu ;-)

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 21:27

nemám ho tady ale je na garáži takže tam teď nepoběžím jinak je v pohodě akorát blinkry nějak něchtěj blikat :D

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 22:05

Blinkry-to je klasika, někde špatný kontakt. Mě teď na Sferrari nechtěl blikat levý blinkr, vyndal jsem světlo, zahemžil s kontaktama a dobrý. Pro jistotu jsem ještě přiletoval ty násuvný konektory natvrdo. Jinak co se týče spotřeby, jednou za čas mám podobnou, ale vždy to je tím, že mi ztvrdne hadička a začne to ch...... pod motorku :mrgreen: to je bolest mého Sferrari. Ještě, že mám klasickej Jikováckej kohout, a můžu to kdykoli zavřít, a koněc vodotriska :mrgreen: Jinak jak píšou ostatní, nafotit, vyndat svíčku a vyfotit, vyčistit vzducháč a vyfotit (to focení pro dvě věci, zaprvé to chci vidět, a za druhé, když někdo bude hledat něco podobného, najde fotky, najde podobnost se svou motorkou a odstraní problémy). Ale kurňa, deci na kilometr, to bych nechtěl být ani pístem, ani válcem. Nedej bože hlavou, to bych byl zralej na iboše (Ibalgin, pro jistotu koňskou dávku prosím). Někde ti to asi chčije, pokud to nehulí jak moje JAWA 175, tak hledej díru v nádrži. :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 19:29, celkově upraveno 1

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 22:15

no právě že to nikde neteče to my je divný i když dávám po motorku papír tak tam neni ani kapička ničeho tak to ten píst si to buď někam schovává na horší časy nebo je to stařešina a prostě to bude potřebovat "zregenerovat" :D stejně to udělám ale až v létě až bude čas teď tak spíš scháním typy jak bych mohl pořešit tady ty problémy s tou spotřebou a pod protože tohle fakt normální asi nebude :?

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 22:31

No zkus tu svíčku a případně hlavu sundat, a vyfotit. Pak sem šoupni fotky, a my se budem divit :shock: . Táta má Simsona Enduro, kterého když koupil, měl najeto kolem 40 000. Jezdit to jezdilo, ale jedničku tam dostat, to bylo něco, rachtalo to, bouchalo, ale jezdilo. Když pak přišlo na GO a "rozlousklo" se to, to jsme se všichni divili, JAK TO JE MOŽNÝ, ŽE TOHLE DOKÁZALO VRČET??? Píst měl vůči válci vůli, že bych se tama procpal, kdybych týden nežral, kolečka se na hřídelce nakláněly na všechny světové strany, tu chyběla kulička, tady klec ložiska, jinde skoro celé ložisko. Klikovka měla vakl tak 2mm. Prostě katastrófa!!! Ale že by to žralo víc, než 4 litry, toho bych si všim já i táta (4l/100, ne na 50!). Máš asi hladovou motorku, podívej se do karbecu, jestli nemáš v plovákovce tlustou myš, která ti tam brčkem cucá benzín. Hele, a když na tom jedeš, a otočíš se, vidíš něco? Pokud ne, lituju motor, pokud jo, vynalezl jsi rozhmotňovač benálu :shock:

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

20 dub 2012, 23:44

Když je to studený a já se otočim tak je tam zahuleno :D ale pak když je to zahřátý tak je to normálně jako jenom tak zlehka kouř.

Re: Honda Lead 80 - vyšší spotřeba

21 dub 2012, 09:33

.. já když se otáčím tak padám :wink: :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:38, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Odeslat odpověď